Gjest Rebel m/jente Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 angående det som skjedde her om natta, for å få dem til å slette alle tråder rundt emnet. Håper ingen, INGEN av dere tar dette opp igjen. Dere skjønner sikkert hvorfor.
♥Prinzessin♥ Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Flott, men det blir for dumt å hyle og skrike om sensasjonslystne folk bare fordi man ikke var pålogget da det skjedde og spør et enkelt spørsmål (til Annie). Det er flere tusen brukere her, så at noen kommer og spør er vel ikke så rart. Når det er sagt, har jeg skjønt at dette er noe som bør legges dødt. Får håpe moderator er kjapt ute nå, da.
Gjest Rebel m/jente Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Jepp jepp jepp, selvfølgelig, du kunne da ikke vite det :-) derfor jeg laget denne tråden, så folk skulle forstå at dette var noe vi IKKE skulle snakke om mer :-) Må'kke høre på Annie :-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Vi får dytte denne opp da, slik at ingen flere stiller spørsmål om saken. :-)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Kan jeg bare spørre hvorfor vi ikke skal ta det opp mer, eller hvorfor ingen vil fortelle hva som skjedde? Ikke det at jeg har så lyst å snakke om det, men slik jeg forsto, så var jo dette viktigst for noen dager siden, når det første innlegget ble laget. Eller? Jeg vil ha meg frabedt frekke, idiotiske svar fra folk som tror de styrer alt her inne, jeg lurer bare seriøst på hvorfor dette er et ikke-tema nå.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 Er vel et poeng at ikke voldelige menn kan logge seg på her for å finne alt de ikke trenger å vite.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #8 Skrevet 25. januar 2008 Hei. Jeg er hun som tilla hjalp på krisesenter. Mange her har skrevet at det er for at mannen min ikke skal vite at jeg er her, men det driter jeg litt i, han vet ikke hvordan dib fungerer, og om han hadde gjort det så er det ikke farlig, siden den eneste som vet hvem jeg er er tillab. Jeg er fullstendig anonym. Jeg vil gjerne at vi ikke tar opp denne saken mer for det var tross alt ganske vondt for meg. Veldig koselig å få hjelp, veldig takknemmelig for at noen ga meg det pushet så jeg fikk dratt , men det er ikke noe særlig å bli påmint det hele tiden, og høre at eksen er en real drittsekk osv. Han er en god pappa for vårt barn og vi skal nå skilles. Det er veldig tragisk hele tingen, og jeg vil bare at vi "kommer" over de spekulasjonene.. Plutselig kan jeg bli uthengt her også vet du... det hadde ikke vært noe
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #9 Skrevet 25. januar 2008 Men hva får de vite her som de allerede ikke vet? De vet jo mest sannsynlig at konen og barna eller hva det er, har reist, når det er flere dager siden. Og de vet jo sikkert selv at de er voldelige. Men det har kanskje vært skrevet flere detaljer her som ikke er bra for han å lese da? Det var kanskje det vi ikke skulle "snakke" om, da, eller?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #10 Skrevet 25. januar 2008 Det hadde vel bare vært en liten bagatell, om du ble "uthengt" her? Og hvorfor skulle du det, liksom? Men uansett, skal la det ligge jeg nå, takk for svar! Og håper det går bra med dere! Lykke til! :-)
Gjest Rebel m/jente Skrevet 25. januar 2008 #11 Skrevet 25. januar 2008 Ja det var detaljene jeg mente vi ikke burde snakke om, men nå ser det jo ut som om det går bra med HI fra den natta. Uansett syns jeg vi bør legge denne saken bak oss, og at ingen spør flere spørsmål om dette.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #12 Skrevet 25. januar 2008 Selvsagt er det bare en liten bagatell, men jeg har familie og venner som er her inne og som jeg ikke ønsker svite at jeg er meg, så derfor er det fint om vi ikke sier form ye.. Hehe.. Jeg har et veldig kjent nick skjønner du
Gjest Rebel m/jente Skrevet 25. januar 2008 #13 Skrevet 25. januar 2008 En liten ting til, anonym... Send meg en pm hvis du vil prate, jeg har lang erfaring med det som hendte med deg. Og jeg skal selvfølgelig ikke avsløre hvem du er. Kan prates på msn også om du vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå