Gjest Jawhol Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 og har noen erfaringer å delemed oss andre, positivt og negativt:)
Mockanin Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Jeg har vært hos healer på Alternativ messen på Vall Hall (eller var det Valle Hovin??) i november. Jeg prøvde haling pga. at jeg er ille plaget med nakken, har leddgikt og masse masse mere. Den dagen hadde jeg selvsagt ingen vondter, typisk. Men følte uansett at det hjalp. Tok i alle fall en stund før jeg fikk vondtene tilbake igjen. Han healeren sa at jeg hadde så mange blokkereingen i kroppen at jeg burde komme tilbake til han og ta et par behandlinger til for at han skulle få hjulpet meg. Desverre har jeg ikke tatt meg råd til det, men har veldig lyst. Men så var det dette med penger osv.. det koster jo litt og jeg har ikke hatt så mye penger til overs i det siste. Det var helt rart og kjenne hvor varm hendene hans ble når jeg fikk behandlingen av han på messa. Han holdt ene hånden litt ut fra huden min og da "sto" det varmt ut fra den. Kjendte jo selvsagt også varmen godt når han tok på meg. Det sprøeste var at han kunne fortelle meg noen ting om meg selv.. som feks. at jeg bærer på stor sorg og at jeg har opplevd mye vondt... Ble faktisk litt skremt av det han sa.
Gjest Jawhol Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 ja syns egentlig de er dritskumle jeg, selv om hun healeren min er verdens beste og har hjulpet meg kjempe mye:)
Mockanin Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 dem er skummle ja.. Du vet, dem har jo evner folk flest ikke har. Men du, hva betaler du healeren din og hvor lang tid har du hos henne? Jeg har ikke en gang turt og ringe healeren og spørre hvor mye han skal ha for en behandling og hvor lang den er. På messa tok han 400 kr. for 20 (min.). Ikke har jeg muligheten til å ta behandlinger på dagtid heller.
_Mita_<3 Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Tanta mi har egen klinikk her vi bor, og jeg har vært å satt litt akupunktur.. greit det hjelper.. men veit ikke helt om det healing greiene... Men søstra mi gikk hos ho under graviditeten og det hjalp vist å bli heala... Tok lillegutt opp dit engang når han hadde fått veeeeeldig hoste.. å da satt hun og maserte han på forskjellige punkter... og ga han to glassrør med blått lys i som han holdt.. etterpå var han mye bedre.... men veit lissom ikke helt hva jeg syntes om det... Akupunktur funker hvertfall.. hehe
Gjest Jawhol Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 700 kr, er da inne mellom 60-90 min. dyrt det altså men sånn innimellom så går det grit. Var vel invisterte penger sist iallefall, Har ei lita ei som ikke har sovet om natta, etter en time hos healeren sover hun 12 t natt med smokkeinnputt 1-3 ganger. herlig og vel anvendte penger:)
Mockanin Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 Kanskje på tide og få ringt healeren og sjekket opp hvor mye han tar og når på dagen jeg evt. kan få behandling. Han er ikke fra Oslo, men et stykke unna og er her i by'n inn i mellom. Syntes som sagt det var litt skremmende..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå