Gå til innhold

Barnebidrag-privat avtale?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bf sa først at han ikke ville ha noen privat avtale med meg om dette..Men at nav skCVcew

tvulle få regne ut til oss.De tar da 800 kr i gebyr fra hver av oss.. De på nav sa at vi burde prøve å regne ut selv på den bidragskalkulatoren... Hva har dere gjort? ble dere eninge uten hjelp fra nav??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde en time hos nav der de regnet ut via bidragskalkulatoren også ble vi enige om det.

Skrevet

vi gikk ikke gjennom nav eller bidragskalkulatoren. Bare satte opp en avtale om fast sum. Går greit så lenge vi er enige om denne summen....

Skrevet

Vi ble enige om privat avtale. Brukte bidragskalkulatoren inne på Nav sine sider. Så lenge vi er enige om summen og han betaler som han skal blander jeg ikke inn Nav i den saken.

Skrevet

Me hadde privat avtale med ei gang me gikk i fra hverandre...ble litt surr når jeg ble syk og gikk ned i lønn og ville forhandle om denne avtalen...han protesterte først...men jeg regna ut på bidragskalkulatoren og han fikk sin regnskapsfører til å gjøre det ( han er selvstendig) og da kom vi frem til samme sum...så nå betaler han det.

Så lenge pengene er inne på konto til rett til så gidder jeg ikke dra det inn for Nav...men blir det problemer så kommer jeg til å gjøre det...like greit da.

Skrevet

Ok. Vi kommer sikkert til å prøve å bli enige sammen før vi eventuelt snakker med nav.. Hun på nav sa at han kunne ordne fast trekk fra kontoen sin,eller at det blir krevd inn(det koster ingenting..) Men det er vel bedre at han bare ordner et fast trekk fra sin konto hver mnd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...