mamma050308 Skrevet 25. januar 2008 #1 Del Skrevet 25. januar 2008 Måtte regne litt på det og fant ut at jeg er jo høygravid jo!!! Bare 40 dager igjen (satser ikke på noe overtid jeg). Nå må jeg snart somle meg til å få alt ferdig. Har en del ting igjen, selv om det egentlig er ting som kan vente til etter prinsen er født. Må handle litt klær og stelletopp, ellers er alle store ting som stellebord, skap og seng kommet på plass, samt vogn og bilstol. Vi gleder oss til prinsen kommer, det gjør hele slekta, for det er første gutten. Der er 3 jenter fra før, så min svigerfar gleder seg til gutten kommer. Han har allerede lagt planer om hva de to skal finne på........... Ha en flott fredag og god helg. Kos dere massa marsmammaer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solståle med 2 prinsesser Skrevet 25. januar 2008 #2 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg kommer etter i morgen, da er jeg høygravid! Tiden har flydd nå på slutten. Alle store ting som vogn, bilstol, seng og vugge er i hus. Mangler bare stellebord, som BarnasHus får inn i neste uke. Dette blir første barnebarnet så det er stor stas for hele familien. Alle ser frem til lille nurket som kommer. Jeg har begynnt å vaske sengetøy og klær, for så å legge det i kommoden ;o) Magen min har sunket ned og det kjennes ut som om jeg "tar borti" hodet til babyen for hvert skritt jeg tar.. au,au.. flere som har det på samme måte? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 25. januar 2008 #3 Del Skrevet 25. januar 2008 Gratulerer som høygravid. Er nok stas det ja når den første gutten kommer. Jeg er også høygravid idag og venter gutt, men det blir gutt nummer 5 i rekken av barnebarn på min side (Søsteren min har 3 gutter, og vi har en gutt på 2 år) , og gutt nummer 2 på mannen min sin side (begge våre). Er like mye stas alikevel heldigvis. Ha en flott fredag du også og nyt helgen som endelig høygravid. Det skal hvertfall jeg. Skal ut å spise med venninner ikveld (egentlig tilfeldig at det ble akkurat idag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene75 Skrevet 25. januar 2008 #4 Del Skrevet 25. januar 2008 Gratulerere som høygravid dere. Jeg er også høygravid idag. Godt å tenke på at snart kommer den lille ut....begynner å bli tungt og slitsomt dette nå ja. Har det meste i hus da, men mangler jo ennå noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 25. januar 2008 #5 Del Skrevet 25. januar 2008 Hei! Gratulerer så mye til oss da jenter, høygravid i dag! Ikke så alt for lenge igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veitj Skrevet 25. januar 2008 #6 Del Skrevet 25. januar 2008 Oisann! Gratulerar alle saman! Det betyr at det er på tide å byrja å handla inn ting til den nye verdensborgaren.... Får ta eit raid i helga. Eg har kun skaffa vogn så langt... Skal flytta inn i nytt hus om 1 veka - så satsar på å ikkje få enno større flyttelass... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Han79 Skrevet 25. januar 2008 #7 Del Skrevet 25. januar 2008 jeg slenger meg med! Høygravid pr. def. i dag. Siste tiden har gått fort... Ha en fin-fin helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magj Skrevet 26. januar 2008 #8 Del Skrevet 26. januar 2008 Er vi beregna som høygravide når det er 40 dager igjen til termin? Visste jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Han79 Skrevet 27. januar 2008 #9 Del Skrevet 27. januar 2008 Visstnok. Det er en grense på antall dager igjen til termin hvor man regnes som "fødeklar" også, tror jeg. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #10 Del Skrevet 27. januar 2008 Er ikke det 14 dager før termin? Jeg er også høygravid i dag. Tiden har gått fort den siste tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 28. januar 2008 #11 Del Skrevet 28. januar 2008 Artig...Kom tilslutt etter jeg også.. tror de sier at når man har 40 dager igjen til termin er man høygravid. Så er det 21 dager til termin, så er man fødeklar...Altså når du går ut i permisjon.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru.ktbar Skrevet 28. januar 2008 #12 Del Skrevet 28. januar 2008 høygravid i morgen jeg termin 9 mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå