Gå til innhold

Høygravid i dag!

mamma050308

Anbefalte innlegg

Måtte regne litt på det og fant ut at jeg er jo høygravid jo!!! Bare 40 dager igjen (satser ikke på noe overtid jeg).

Nå må jeg snart somle meg til å få alt ferdig. Har en del ting igjen, selv om det egentlig er ting som kan vente til etter prinsen er født.

Må handle litt klær og stelletopp, ellers er alle store ting som stellebord, skap og seng kommet på plass, samt vogn og bilstol.

Vi gleder oss til prinsen kommer, det gjør hele slekta, for det er første gutten. Der er 3 jenter fra før, så min svigerfar gleder seg til gutten kommer. Han har allerede lagt planer om hva de to skal finne på...........

Ha en flott fredag og god helg. Kos dere massa marsmammaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer etter i morgen, da er jeg høygravid! Tiden har flydd nå på slutten.

Alle store ting som vogn, bilstol, seng og vugge er i hus. Mangler bare stellebord, som BarnasHus får inn i neste uke. Dette blir første barnebarnet så det er stor stas for hele familien. Alle ser frem til lille nurket som kommer. Jeg har begynnt å vaske sengetøy og klær, for så å legge det i kommoden ;o)

Magen min har sunket ned og det kjennes ut som om jeg "tar borti" hodet til babyen for hvert skritt jeg tar.. au,au.. flere som har det på samme måte?

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som høygravid. Er nok stas det ja når den første gutten kommer.

Jeg er også høygravid idag og venter gutt, men det blir gutt nummer 5 i rekken av barnebarn på min side (Søsteren min har 3 gutter, og vi har en gutt på 2 år) , og gutt nummer 2 på mannen min sin side (begge våre). Er like mye stas alikevel heldigvis.

Ha en flott fredag du også og nyt helgen som endelig høygravid. Det skal hvertfall jeg. Skal ut å spise med venninner ikveld (egentlig tilfeldig at det ble akkurat idag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerere som høygravid dere. Jeg er også høygravid idag. Godt å tenke på at snart kommer den lille ut....begynner å bli tungt og slitsomt dette nå ja. Har det meste i hus da, men mangler jo ennå noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Gratulerer så mye til oss da jenter, høygravid i dag! :)

Ikke så alt for lenge igjen nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann! Gratulerar alle saman! Det betyr at det er på tide å byrja å handla inn ting til den nye verdensborgaren.... Får ta eit raid i helga. Eg har kun skaffa vogn så langt... Skal flytta inn i nytt hus om 1 veka - så satsar på å ikkje få enno større flyttelass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Artig...Kom tilslutt etter jeg også..

tror de sier at når man har 40 dager igjen til termin er man høygravid. Så er det 21 dager til termin, så er man fødeklar...Altså når du går ut i permisjon....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...