_Mita_<3 Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Wee.. da går turen til Miami en uke etter bryllupet.. der blir vi i to dager og koser oss... så er det ut på cruise i 7 netteri karibbien.. så to dager i miami etter cruise... Innom 4 el 5 steder... Bahamas er et av stedene hvertfall, som jeg husker nå... deilig.. gleder meg såååååå:) Tenkte det var en bra bryllupsreise når sambo ikke helt liker krittvite strender og bading... han er litt rastløs... Hehe.. så mye vi er ute å reiser har han fortsatt IKKE klart å ligge på stranda en hel dag.. så da er dette midt i blinken:) Noen andre som har vært på cruise?
Maritbrud Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Hvor mye betaler du for reisen inkl cruise og alt? Har du brukt reisebyrå, i så fall hvilket?
_Mita_<3 Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2008 Nei ikke mellom reisebyrå her.. bestilte rett fra USA.. Hjemmeiden på cruiset.. men kontakta de på tlf.. og fikk mail adr dems og de booka oss via mail.. tror det var 2300 dollar for to på cruiset ink skatt osv... Lugar med balkong.. Fly reisa bestiller vi mello ticket tror jeg.. da var det kun 9 tusen for to!!!!!!! Så kommer jo de 2 nettene før og etter.. men bo sted finner vi der nede når vi kommer... http://www.carnivalcruise.com/carnivalcruise_com_home.asp
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Vi har vært på cruice, helt fantastisk, beste ferien
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 Vi giftet oss på en slik tur.Var innom St.Thomas og hadde vielsen der. Vil anbefale dere et hotell som ligger nesten helt nede ved kaia i Miami. Det er i en hotellkjede som heter Holiday in. Hotellet vi bodde på het Holiday in port of Miami (tror jeg det var) og det var et rimelig og helt fint hotell for noen netter.Gangavstand ned til shoppingen som lå helt nede ved marinaen og utsikt til cruisehavna. Ha en fin tur.Det er deilig å bo fast på en bår,og våkne til en ny havn hver dag..:-)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 ehhhhh......bo fast på en BÅT skulle det være......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå