Gå til innhold

Da er brullypsreisa bestillt :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wee.. da går turen til Miami en uke etter bryllupet.. der blir vi i to dager og koser oss... så er det ut på cruise i 7 netteri karibbien.. så to dager i miami etter cruise...

Innom 4 el 5 steder... Bahamas er et av stedene hvertfall, som jeg husker nå... deilig.. gleder meg såååååå:):)

Tenkte det var en bra bryllupsreise når sambo ikke helt liker krittvite strender og bading... han er litt rastløs... Hehe.. så mye vi er ute å reiser har han fortsatt IKKE klart å ligge på stranda en hel dag.. så da er dette midt i blinken:)

Noen andre som har vært på cruise?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye betaler du for reisen inkl cruise og alt?

Har du brukt reisebyrå, i så fall hvilket?

Skrevet

Nei ikke mellom reisebyrå her.. bestilte rett fra USA.. Hjemmeiden på cruiset.. men kontakta de på tlf.. og fikk mail adr dems og de booka oss via mail.. tror det var 2300 dollar for to på cruiset ink skatt osv...

Lugar med balkong..

Fly reisa bestiller vi mello ticket tror jeg.. da var det kun 9 tusen for to!!!!!!!

Så kommer jo de 2 nettene før og etter.. men bo sted finner vi der nede når vi kommer...

http://www.carnivalcruise.com/carnivalcruise_com_home.asp

Skrevet

Vi har vært på cruice, helt fantastisk, beste ferien :)

Skrevet

Vi giftet oss på en slik tur.Var innom St.Thomas og hadde vielsen der.

Vil anbefale dere et hotell som ligger nesten helt nede ved kaia i Miami.

Det er i en hotellkjede som heter Holiday in.

Hotellet vi bodde på het Holiday in port of Miami (tror jeg det var) og det var et rimelig og helt fint hotell for noen netter.Gangavstand ned til shoppingen som lå helt nede ved marinaen og utsikt til cruisehavna.

Ha en fin tur.Det er deilig å bo fast på en bår,og våkne til en ny havn hver dag..:-)

Skrevet

ehhhhh......bo fast på en BÅT skulle det være......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...