Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Da drar jeg på "jobbtur" til hemsedal!! Dette vet jeg at blir slitsomt hehe. Her er det fest fra ende til annen....så er vel ikke til å snakke med før utpå mandagen tenker jeg.... :-) Goooood helg alle sammen både store og små! Klem
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 God helg og god tur. Kos deg masse med barnefri.
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Gooood helg til deg også!!! -Og ikke gjør noe jeg ikke ville gjort!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 God tur! Det blir nok moro med barnefri og en helg med festing. Jeg tror jeg er for gammel for sånt, men så er jeg litt eldre enn deg også da hehe. Var ute en tur i går, og er fyllesjuk etter 4 øl. Det er vel en slags rekord ;-) Goooood helg alle sammen :-)
Millapril Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 God tur og kos deg masse! Det har du fortjent så det holder! Gleder meg til å høre hvordan det har gått med mann og barn hjemme mens du var borte...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå