Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Når man har felles økonomi har en jo rett til innsyn på ektefellens konto osv. Min mann har i alle år drevet med selskaper som natures own, LR osv osv. Dette har han holdt på med pga en drøm om å bli rik, og hele tiden mot min vilje. Jeg tror ikke på det å bi rik på bakgrunn av sånt og det har derfor alltid vært en verkebyll hos oss. Når noe ikke har fungert så har han funnet et annet selskap og startet der. Da han fant dette siste, ga jeg ham "lov" til å starte det, selv om jeg egentlig ikke ville, pga en ting; han kom selv på en avtale om at hadde det ikke begynt å vise resultater etter ett år, så skulle han droppe det. Dt har nå gått ett år og 2 mnd og han driver ennå. Jeg sa ingenting da det var gått ett år, i håp om at han selv skulle stoppe, og holde selv til avtalen han selv hadde opprettet. Dumt av meg å tro det. Han har brukt flere hundre kroner i mnd på pakker og abonnementer i den forbindelse tross kjempedårlig økonomi, og en kone som ikke har unnet seg noe, men spart på alt, og grått av redsel for ikke å kunne gi barna sine mat. Spørsmål; Kan har bare bruke penger på dette, hvis jeg sier nei. Hva slags "våpen" og rettigheter har jeg?
Stina <3 Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 akkurat som min mann... jeg sa til han at han fikk finne seg en normal jobb hvor han tjener godt eller så flytter jeg og ungene.... en uke senere hadde han fått seg en ny jobb hvor han tjener bra!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Min mann har en bra jobb utenom. Men han vil tjene penger og kunne være hjemme mener han på. Men som jeg sier; hvorfor skal du jobbe for familien når du risikerer at du ikke lenger har den familien der når du er i mål? For jeg orker ikke dette. For det går ut over familien når han sitter oppe hele natten for å delta på telefonkonferanse med noen i USA som ikke er i samme tidssone som oss. Da er han ikke akkurat morgenblid neste dag. Dvs han står jo ikke opp før sent da. Kan jeg på noen måte nekte ham å bruke penger på dette?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Kan noen legge denne ut på skravle slik at flere kan svare? Please.
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 Uff, disse såkalte MLM selskapene er sååå bullshit... Belive me, har vært innom kategorier der jeg også. Da var jeg bare 18 år og lærte leksen min da. Hadde en kompis som drev med det lenge, han skulle bli rik nemlig! hehehe.... Vel, han tok seg en normal jobb til slutt.....! Skal legge det ut jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå