Gå til innhold

Mor,far og legevakten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann fikk en telefon i går ettermiddag om at han måtte ta datteren med på legevakten. HUn hadde fått en betennelse på øyet. Min mann sa at han var på jobb, og at da måtte han i såfall ta seg fri. Hun sa at hun var på vei til jobb nå,så hun kunne ikke ta henne med til legevakten. Ok,så tok min mann seg fri. Når han da henter sin datter for å ta henne med til legevakten,så forteller hun at hun har har vært hjemme fra skolen i hele dag,og biomor har også vært hjemme hele dagen frem til kl.14.30. Hun hadde spurt mor flere ganger om hun ikke kunne ta henne med til legen,men mor hadde sagt;du må vente hver gang. Til slutt hadde hun sluttet å spørre mor.Hun antok at mor kanskje hadde glemt det ut til slutt.

Vi trodde kanskje at datteren hadde vært på skolen,og at det var derfor de ikke hadde klart å komme seg til fastlegen. Men så viser det seg at begge to har vært hjemme hele dagen, og har hatt god tid til å ringe fastlege for å få en time der. Makan til tafatthet!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg.. Kunne ikke falt meg inn å ringe til min datters far og spørre en gang!

Når hun er hos meg, er det MIN jobb og gjøre slike ting. Ville kontaktet far dersom det var noe alvorlig eller for å gi instrukser om medisiner om disse måtte tas når hun var hos han. Kanskje sendt en sms for å gi beskjed, han bør jo fa vite.. Men ville nevnt at det ikke var alvorlig og at alt er bra med barnet..

Det er makan til tafatthet, ja!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...