Gå til innhold

Sopp utbrudd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med skikkelig kløe i underlivet. Har prøvd canesten uten effekt. vasker meg kun med intimsåpe og ligger uten truse. Men det blir bare værre og værre. Har klødd så det er blitt sår. Er nå rød og hoven i underlivet. Har ikke prøvd stikkpille da det er delte meninger om denne.

Har noen av dere ett godt tips eller råd? Er ikke dette en liker å snakke høyest om. Rett og slett litt flaut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det delte meninger ang. det??:) bare ikke bruke pinnen til å stikke den inn med. Og har du sopp. Så hjelper det ikke smøre , hvis soppen er inne i kjeden. Da vil du bare forsette og ha sopp utvendig også. Så kjøp en stikkpillepakke. Og Før den inn med fingern. Men dette står i beskrivelsen også. Angående graviditet og bruk av finger i stedet. Smør også kjærsten din:)

lykketil

Skrevet

Takk for svar. Kan jeg spørre hvor langt inn den skal? Har ikke prøvd det før. Det er ikke resept på de?

Skrevet

Nei de er helt resept frie. Du skal bare stikke inn med finger. bare sånn at den sitter. Vil anbefale og bruke truseinnlegg. Da det vil komme ut litt.

Siden du også er hoven er du nødt å huske smøre deg.

Lykketil igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...