Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Sitter og vurderer hva jeg skal kjøpe til min lille nå når han snart skal begynne med sportsdelen på vognen. Har et lite lammeskinn som jeg evt kan ha inni voksien viss jeg bestemmer meg for å gå for den...

Jeg bor i Bergen, så er ikke så veldig kaldt at det gjør noe, men det skjer alikevel ofte av gutten min er iskald på armer og ben etter at vi har vært på tur... Og da har han hatt mye ull, lammeskinn, dress og helårspose...

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring med lammeskinnspose, men med voksi (ullkorga) og dunpose. Må si at jeg sverger til voksi, den er super til å regulere temperaturen (er av ull) og er like fin om det er litt mildt som veldig kaldt.

Skrevet

veldig fornøyd med voksiposen vår!! =)

Skrevet

Jeg har to poser til vogna.. en lammeskinn(den gamle dagse med myyye ull) og en som er med fleece

Jeg syntes denmed lammeskinn blir altfor varm til han.. hvertfall hvis han skal ha å seg dress osv.. som han har når vi er ute. å da blir det for varmt..

 

Bruker den andre posen jeg har med fleece der ikke altfor varm og kan ha godt med tøy på han uten at han skal koke ihjel:)

Skrevet

jeg har lammeskinnspose og er veeldig fornøyd!!

Skrevet

Vi har voksi.

ikke brukt den så mange dager ennå, men virker veldig bra.

 

Skrevet

Har voksi og er superfornøyd. Har ny voksi nå og hadde en gammel en til storesøss. Like fornøyd med begge to. Men du trenger ikke å ha lammeskinn inni voksiposen nei....! Har skinn under voksiposen jeg, så ikke det blir så hardt å ligge i sportsdelen, men inni det blir for varmt ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...