Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Har blitt litt overaska over ei venninne i det siste. Hun har alltid vært flink med litla mi,og vært kjempeglad i henne. Men her om dagen satt vi i bilen på vei hjem vi tre,så sa hun plutselig,jeg kommer til deg etter at du har lagt ** for eg gidder ikke høre på noe barneskriking... Må si at jenta mi er ei rolig jente,og hun var ikke sur eller grinete,men satt og pludret i baksetet. Og en annen dag vi satt i bilen og jenta mi satt baki og sang,skrudde hun plutslig musikken veldig høyt og sa at hun ikke gadd å høre på det gnålet. Jeg blir lei meg når folk gjør sånn jeg,jeg synes jo det er kjempekoselig når hun sitter og synger... Er det flere som oppfører seg rart sånn? Må også si at dette er ei veldig god venninne trodde jeg. Men nå for tiden,siste to månedene sikkert,har hun ikke giddet å være med meg før jenta mi har lagt seg:( er skuffa jeg..
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Jeg synes også det var frekt..
Sweet caramel Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Hadde blitt veldig lei meg hadde en venninne vært sånn ovenfor meg!/datteren min Frekt syntes jeg! Ville sagt det til henne, og tatt det fra der..
samboer87 Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 ja uff dette var ikke noe særlig ikke la hun behandle datra di sånn eller snakke stygt om henne det er ditt lille gull det er snakk om og forandrer hun seg ikke fortjener hun ikke å være venninna di.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Veldig frekt, du tåler nok å høre en sånn kommentar, men jenta di fortjener mye bedre. Hun har ikke noe filter for ting som blir sagt. Ikke la venninden din få flere sjanser til å fortelle henne at sangen hennes er gnål. Like greit å møte venninda di etter at jenta di har lagt seg, til hun har lært seg å respektere både store og små.
WP-TLogPeanut Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Sylfrekt.. hadde ikke giddi å vært sammen med denne "venninna" etter barnet var lagt heller jeg... de små er jo såå søte når de sitter og synger da ikkeno gnål det nei!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 Litt frekt??! Ganske så frekt, spør du meg! Høres ikke ut som noen god venninne. Det er jo kjempekoselig med en liten tass som sitter og småsynger i bilen. De slutter tidsnok med det. Makan. )
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #8 Skrevet 25. januar 2008 Dette var kjempefrekt. fikk helt vondt for jenta di som sang så fint baki setet sitt, også sier den bitcha at hun gnåler....!! JEG hadde IKKE vært mer med henne!!
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #9 Skrevet 26. januar 2008 Tuppa mi er det beste som har hendt meg og jeg har virkelig ikke plass til personer i livet mitt som ikke ser hvor viktig hun er. Hadde min veninne gjort noe sånn så hadde jeg nok kuttet henne ut. Virker kanskje litt drastisk, men jeg hadde faktisk blitt dødelig fornærmet. Noe av det nydligste man kan høre er jo små barn som sitter å jodler for seg selv. Om det er min egen unge, noen på bussen sin unge eller en venninnes unge betyr ingenting, like nydelig uansett.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #10 Skrevet 26. januar 2008 Frekt???Ja,kanskje litt...Men jeg syns det er noe som tyder på at venninna di kanskje er litt sjalu på en måte,kanskje hun savner at det bare er dere to en gang...Jeg ville snakket med henne og spurt hva som foregår...Høres jo ut som dere er såpass gode venner at det skal gå an... Et godt forslag er jo å ordne barnepass og ha en jentekveld bare dere to,mange glemmer å pleie vennskapene sine når de får barn og det er veldig synd...Er nok ikke bare du som er såret og skuffet...Det er viktig å være en god mor,men ikke glem at du trenger de rundt deg også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå