Gå til innhold

I england er de geniale når det kommer til senger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært å kjøpt en "cot bed" som oversatt til norsk antageligvis ville vært sprinkel seng. Denne senga har barnet fram til 5 års alderen. Det starter som en solig sprinkelseng med 3 forskjellige høyder, og når barnet er klart for å gå over til vanlig seng, fjernes sprinklene. :-) Den er bare så genial!!!! Senga jeg jar kjøpt kostet 150 £ + 99£ for madrassen. Madrassen har de hele tiden, den er av de dyreste,mest avanserte men den er værd det. Det er ferdig sydd tisselaken på den, så madrassen kan ikke bli uttissa eller utspydd. Og det ytterste trekket kan taes av og vaskes. Senga er såå fin!Betalte ca 2700 kr for det og det er det virkelig værd. Har virkelig fått oppleve hvor dyrt det er å leve i Norge etter å ha flyttet til England.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ganske vanlig her i Norge også, da. Har sånn selv, vi. Genialt? Absolutt!

Skrevet

Å det var jeg ikke klar over. :-) Hva ligger de på i pris der? Kan tenke meg de er dyre. De billigste i buttikk jeg har sett her er litt over 500 kr.

Skrevet

Er ikkje dei einaste sengene som kan brukest fra fødsel til 4-5 års alderen dei fra Stokke da? dei e jo ikkje akkurat billige...tett på 8000 trur eg?

Har vertfall ikkje sett andre senger som kan brukest så lenge bortsett fra stokke...(visst dei i det heile tatt kunne brukest heilt fra fødsel av da??blei litt usikker nå)

va vertfall billig med 2700 hundre,eg betalte 3000 for sprinkelsenga til Noah for 4 år sida. brukte den til han var 8 mnd.(da klarte han og klatre ut) da blir det dyrt med 3000,men synst dei "billig" sengene virket litt vagglete og ustabile...

babyutstyr er dyrt i norge,nok og reise til sverige,så kan du spare mangen hundre kroner.

Skrevet

Ja det er helt genialt! Jeg har også kjøpt juniorseng istedetfor vanlig sprinkelseng. Jeg kjøpte min i norge, dyr men dødsfin! Har ikke så stor barnerom så syns det er bra at hun kan ha den samme senga til 5 årsalder før jeg må ha inn stor seng.

Skrevet

På mittrom.no har de en tilsvarende, mener den kostet ca. 3800,- eller så.

Skrevet

Ja har ikke hørt eller sett at de har sånne senger på Ikea...

Det er helt utrolig de prisforskjellene som er mellom England og Norge. I tillegg får vi tilbake momsen på alt vi handler med minimum 1 års garanti.

Skal kjøpe en skikkelig deilig skinnsofa med recliner 3+2 og vi betaler ca 12000 kr for den. Sa,,e sofa i Norge ligger på mellom 30-40 000 kr. Helt sykt.

Skrevet

Det var ikke vokseseng eller kaneseng jeg mente. Gå inn på mothercare.com og søk på cotbed så får dere se hva jeg mente. :-)

Skrevet

Vi har bare tatt av sidegrinden på sengen og snekret en ny sidegavel. Vips, så passer den til 4-5 år...

Skrevet

mothercare.com...der var det mange fine senger ja!

Skrevet

Den er ikke vokseseng den jeg tenkte på fra mittrom heller. Det er en sprinkelseng som kan gjøres om til juniorseng :)

Lillegutt skal få vokseseng nå, det er da en juniorseng som kan gjøres om til voksenseng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...