mammamia<3 Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Lurere på om det er noen som har tips til ting og fylle dagene med??
Marit & de 3 knøttene Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Jeg baker litt og fyller fryseren med brød, boller og div så jeg slipper å bake midt i ammetåka og til barselbesøkene. Ellers så slapper jeg av hjemme, sover eller shopper litt :-)
Axus' girlfriend Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Leser desverre til eksamen, og skal fortsette med det en og en halv uke til. Men etter det skal jeg slappe av og brodere ferdig babyteppet jeg har begynt på Har også et håp om å ha energi til å gå meg en tur hver dag. Har også et mål om å pugge kroppens muskler og nerver, men det skal skje igjennom året, så, ja - har nok å gjøre:) Men sånn er det vell å være stundent. Forslag..: -bake -scrapbooking -dra på biblioteke og lån deg bøker: har aldri tid til å lese ellers. -dra på cafe:)
canutten Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 jeg sover lenge, dusjer lenge og spiser lang frokost mens jeg leser hele avisa! luksus! da har mye av dagen gått egentlig... kjøpte meg en heklebok og har tryllet frem de vakreste små plagg! er veldig stolt! Gjør øvelser fra fysioterapeut. Har gjerne et oppdrag utenfor hjemmet hver dag, feks kjøpe kluter el. går samtidig en tur etter dagsform. hviler litt med bena høyt mens jeg leser interiørblader som kjæresten min overøser meg med! lager middag hver dag, ide får jeg i meny almanakken min som har både forslag og handleliste. Jeg er dessuten på cafe nesten hver dag! drikker en latte og leser tabloider, nyter stillheten før neste baby kommer. fikk masse tomme lerreter til jul, så jeg skisser litt og håper å få malt litt. Baker ting jeg kan ha i fryseren når gjestene kommer på barselbesøk. går på babybio med magen.. går på biblioteket låner lydbøker som jeg hører på tur. syr små gaver til venners babyer. tar en liten lur. går til frisøren (lurt før baby kommer) spiser lunsj med venner som jobber, eller de som er hjemme. pakker meget langsomt sykehusbagen, en ting om dagen omtrent.. skriver blogg leser andres blogg surfer etter gode tilbud på nettet henter sønnen min i barnehagen sånn flyr dagene og jeg håper jeg får mange til før baby kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå