Gå til innhold

Forhåpentligvis SISTE shopperunde idag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet av en fin uro jeg kan bruke over senga? det kan være en du har funnet på nettet også, vi overlever fint uten en uro helt i starten.

Eller har noe lurt til babyen som virkelig var et must og vil anbefale dette ;) har det meste i boks nå, men er førstegangs så kanskje noe lurt jeg ikke vet om ;)

skal ut på shopping nå, bare må ha grønne vaskekluter på KID, også babyprodukter på apotek å sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uro hadde jeg på min liste også tidligere, men droppet det.

Fant vel ut at det ikke trengs slike ting ved senga, for de skal jo venne seg til å sove der, uten noen slik stimuli. Går ev, an å kjøpe en til å ha over stellebordet istedenfor, det har vi tenkt etterhvert.

Ellers kan jeg ikke komme på noen smarte ting...

Du har nok alt på stell;-)

Skrevet

det er egentlig sant. Kan heller investere i en sånn morsom og god "lek/gym-matte" eller hva det heter. har kjøpt uro på ikea til 39 kroner som jeg kan ha over stellebordet. 4 dyr med forskjellige sterke farger, syns den var morsom.

så får vi satse på at han sovner uten uro i senga si ;) takk for tipset uansett! :)

håper alt er i boks! men trenger brystvortekrem, noen som er bedre enn andre? vil ha det klart før fødsel, jeg bruker jo å gå øm der enda jeg ikke er gravid..

Skrevet

Jeg har kjøpt en krem som heter PureLan, har hørt at den skal være bra...

Den er allerede pakket ned i bagen:-)

Skrevet

kjøpte du den på apotek eller?

ja jeg skal pakke bagen ikveld :) litt symbolsk, siden det er 14 dager igjen og jeg er dagsventende :D

Skrevet

Jepp, kjøpte den på apoteket ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...