Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker jo at jeg også hadde "kjærester" både på barneskolen og før jeg begynte der, men nå er det liksom mer alvorlig. Storebror har tydeligvis fått kjæreste på den nye skolen. Det refereres stadig til Oda. Det er viktig at ingenting er barnslig og det er kjempeviktig at håret er fint når man går på skolen og dumt at man må ha på seg lue. I skapet hans fant jeg et hjerteformet kort fra Oda der det sto "Storebror snill og grei, deilig som en kosebamse. Øynene dine er som gulldobber, de glitrer så fint".

Søtt og skremmende. Hvor blir det av den lille gutten min? Skal andre jenter liksom ta mammas plass?? Det er ikke helt uttalt da, han bruker ikke ordet kjæreste og han er ambivalent i forhold til hva han skal fortelle meg. Kortet ville han nok ikke vise frem, men når det ligger der jeg skal legge inn klær, så ser jeg det jo. Har ikke kommentert det, får se om han viser det frem etter hvert ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp - det er skikkelige seriøse saker...! c",)

Eldste revungen(8) her har også kjæreste - det skrives kjærlighetsbrev, sendes kort, mottas små presanger og kysses i krokene på skolen, samt at vi har en del nokså avanserte samtaler av og til og forplantningslære....... Puh

Jeg setter min lit til at åpenheten fortsetter når hun blir tenåring!

Skrevet

Ja, er det ikke herlig? ;-)

Her i huset er det han eldste på 8 også som har kjæreste.... De har vært det siden de gikk i barnehagen og de var 3 og 4 år. Da hadde de gjemt seg bak et skur, og drev å kyssa! Barnehagepersonalet fant de der, hehe. De går ikke på samme skole, men de bor i samme bydel. De ser hverandre sånn i dann og vann. De er helt enige, de skal gifte seg når de blir stor (de må bare kjenne hverandre igjen, som jenta så fint fortalte hehe). Vi foreldrene synes dette er litt morsomt og søtt. De har jo kjent hverandre så lenge, og det er jo bare koselig at de holder kontakt. Den dagen da gutte- og jentelus er farlig, kommer nok.. Sønnen min synes det er litt flaut, og vil f eks. ikke at guttene i klassen skal vite det

Ja ja, vi lar de nå "styre litt på" med gaver og sånn til hverandre. De er nå så søte at ;-)

Skrevet

... :-) har der ehørt jan eggum sin sang om "Per og Lise".... fin sang, og sånn kan det gå :-)))

Skrevet

He he, måtte søke teksten på nettet (har ikke hørt den, nei)

Ja, slik kan det gå

Skrevet

Så søtt!

Det er nok ikke så veeeldig seriøst,sett fra vårt synspunkt.

Kjærester er viktig....helt fra barnehagen er det jo prat om det. Han bonusgutten her på 9 år,har kjæreste sier han. Men hun flyttet langt vekk for et par år siden,ikke snakker de sammenlenger heller. Men kjærester,ja det er de ;)

Skrevet

He he he, så skjønne!!!

Har forstått at de begynner tidlig nå for tiden :)

Skrevet

Artig;=) Litt tidlig ja! Synes godt mamma kan få være kvinnen i deres liv noen år til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...