Gå til innhold

vill noen se hit å helpe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

når fester egget seg?? kan jeg ha hatt en feste blødning??når kommer den i tillfelle har hatt en rar blødning nå i 3 dager..i dag har det nesten ikke hvert noe har egentlig ikm i dag!!!men testet positiv svakt på mandagen...kan den ha hvert feil??vill noen svare meg??har kastet opp 1 gang hver dag eier ikke mat lyst..såre pupper tisser ofte hodeverk sover hele tiden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Spennende. Ta en ny test. Anbefaler Clear Blue digital, der står det enten gravid eller ikke gravid og den gir ikke rom for tolkning:) Vet ikke så mye om festeblødning osv...Skriv gjerne hva resultatet blir da. Lykke til.

Skrevet

Hei! Min festeblødning var bare en rød stripe blod på papiret når jeg tørka meg, sånn ca ei uke før IKM. Du må vel bare ta en ny test. Lykke til hvertfall:)

Skrevet

har tatt test kan den være for tidlig å ta den slo ikke ut før i uke 6 på meg forgje gang

Skrevet

Ikke for å ta fra deg håpet nå, men hvis du hadde en svak positiv test før blødningen, og den nå er negativ, så kan det høres ut som at det var en av disse kjempetidlige spontanabortene. Men selvfølgelig er dette bare gjetning fra meg. Håper jeg tar feil da, og at den blir positiv etterhvert:)

Lykke lykke til videre!

Skrevet

jeg bare setter i gang me prøvinga igjen jeg for jeg blør ikke nå så hopper til køys for det er vel ikke farlig viss jeg skulle vere gravid eller kan det skade viss jeg er så tidlig på vei??

Skrevet

Å hoppe til køys skader nok ikke, om det skulle vise seg at du er gravid nei! Så bare sett i gang:) Håper du lykkes fort da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...