Gå til innhold

hva tyder det på når man har...

Anbefalte innlegg

Skrevet

mye kynnere? Hvis det tyder på noe i det hele tatt da... er førstegangs så er ikke helt dreven på dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det tyder på at livmoren forbereder seg på fødsel. Og det gjør den gjennom hele svangerskapet :) det er bare bra :)

Skrevet

Kynnere er livmora som trener seg på å trekke seg sammen til fødsel. Ligger i hardtrening her nå ... ;-)

Skrevet

ingen hardtrening her dessverre :( 14 dager til termin.. er jo pr definisjon dagsventende idag.. har en følelse på at jeg går dagsventende ganske lenge jeg ;)

Skrevet

men har så mye av det...hatt det ei stund egentlig.. kan det tyde på at jeg føder før termin?

Skrevet

Det behøver ikke bety at du føder tidlig. Jeg har hatt veldig masse kynnere, og har vært sykemeldt delvis pga dette. Jeg har også hatt det helt fra uke 12...

Så beklager, det behøver ikke bety tidlig fødsel...

Skrevet

er det veldig mye av dem kan det tyde på at du ikke tar det nok med ro. Veldig mye kynnere kan føre til at de blir vonde og regelmessige og det er ikke helt bra tidlig i svangerskapet fordi det kan føre til premature rier.

Seint i savngerskapet er det bare positivt - det kan hjelpe til at livmorhalsen åpner seg fortere :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...