Gå til innhold

Hei. Er det flere der ute med små babyer (ca 8mnd) ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes alle jeg leser om her inne (og alle der ute i den store verden) er så store i forhold til min lille bop. Hun var en tur på HS denne uka og hadde blitt 6465 g og 66cm lang.

De sier vekten er fin på HS selvom hun har gått fra å ligge langs den nederste streken på skjemaet til å falle nedenfor.

Flere som har slike bittesmå håpefulle??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytter litt*

Skrevet

Hei!

Tullemor er 8.5 mnd og var ved forrige kontroll (17jan.) 69cm og 6.9 kg.Hs var ikke fornøyd med dette, hadde kunn lagt på seg 200g fra forrige måling:( Hun har hele tiden lagt akkurat på linjen eller rett under. Hun har vært litt syk, hoster veldig mye ,så hs mente det kunne være en årsak. Har vært veldig vanskelig å gå over på fast føde, har ikke helt vært så sammerbeidsvillig:) men nå går det bedre.

Skrevet

Her har heller ikke mattilvenningen gått så veldig lett, men hun spiser nå tre-fire små måltider per dag. Hun hadde lagt på seg 250 gram på 2 måneder nå, tidligere har hun pleid å gå opp ca 200g per måned. Hun er sunn, frisk og glad så jeg bekymrer meg egentlig ikke, men jeg får liksom inntrykk av at ALLE andre barn er så mye større...

Skrevet

Min er 8 mnd, men er STOR i forhold til din. Men han er lengre da.

Har ikke veid og målt han siden han var på 6 mnd kontrollen, men da veide han 8910 og var 71 cm lang. Så han har nok blitt tyngre og lengere siden den gang ja;)

Skrevet

Min er 7 mnd. 8 kg og 68 cm lang. Ligger akkurat i gjennonsnittet i vekt, men litt under i lengde.

Skrevet

Min lille tass er akkurat 8 mnd og 9300 gram. :) Men han er slank og fin, nokså normal tror jeg.

Skrevet

Heisann

Hvor liten var hun ved fødselen??

Snuppa vår var bare 2kg og 44cm. Hun er nå snart 7 måneder og veide henne i går.

Da var hun 6,9kg og 65. Holder seg litt under på kurven...men går så bra så...:)

Falt utenfor kurven? hehe - stakkars liten...men hun ser så god og søt ut atte;)

Klemmer fra oss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...