lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Fikk pos. test i dag Er ennå 4 dager igjen til IKM, og har hatt alt for mange sa, men får håpe at det går bra denne gangen Hopper heelt over hvis jeg klarer meg litt over IKM
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Åhh så bra at du fikk positiv test!!! GRATULERER... Dette har du virkelig fortjent!! Ønsker deg lykke lykke til,og håper spiren klorer seg godt fast!!!! Mener å huske deg fra bli gravid....(i 2006-2007) ??
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Gratulerer!!! Krysser alt jeg har for at det går din vei denne gangen:) Masse lykke til! Håper vi "ser" hele deg om noen dager;)
Rascal_4.11<3 Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Gratulerer krysse fingrene for at det går bra med deg!!
Blacktower Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Gratulerer så mye=) Lykke til!! Har forresten nettop testa pos selv=)
Piratsnuppa&Lukas! Skrevet 25. januar 2008 #8 Skrevet 25. januar 2008 Gratulerer så masse masse=) Håper lille spiren din klorer seg fast nå da=)
kattungen Skrevet 25. januar 2008 #9 Skrevet 25. januar 2008 Gratulerer masse, så koselig!!! Håper spiren sitter denne gangen, krysser fingre for deg:)
*Bea* & bitteliten Skrevet 25. januar 2008 #10 Skrevet 25. januar 2008 Gratulerer! Krysser fingerne for at det går bra denne gangen
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 25. januar 2008 #11 Skrevet 25. januar 2008 Gratulerer så mye Håper det går bra denne gangen!
2 fine små Skrevet 26. januar 2008 #12 Skrevet 26. januar 2008 Saa utrolig bra Lioevr! Gratulerer, jeg krysser alt jeg har for deg naa Lioevr, og sender alt jeg har av babystoev til deg naa****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** Ut og handle progesteronkrem naa, dersom du ikke bruker det allerede, begynner aa lurer paa om det er den som har gjort susen for meg denne gangen. Mange lange klemmer fra meg til deg og lille spire... (15 uker naa)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 26. januar 2008 Tusen takk ladies Er jo kjempeglad, men som sagt over, avventer litt. he he. Hjelper på psyken hvis det går galt igjen rett og slett. Femina: hvilken progesteronkrem er det du bruker? Jeg har fått crinone, men den er jo så sinnsykt dyr Koster jo over 600 kr for bare noen få dager. Det må da finnes billigere alternativer? Ikke det at jeg ikke unner denne spira alt, men.. jajo
2 fine små Skrevet 26. januar 2008 #14 Skrevet 26. januar 2008 Jeg fikk sendt en til gokkistan, hvor jeg bor, en venninne av meg som handlet etter at jeg hadde lest mye om den her inne. Den er kjoept paa helsekost og heter Progesta Care, brukte den tre mnd foer spiren satt og saa godt tre mnd etter det ogsaa, til ca uke 14. Har kastet den naa, men den var hvit, med pumpekork oppe og noe rosa og lilla paa tror jeg. Helt sproett aa tenke paa at det kanskje er dette som gjorde susen. Foelte meg litt vel ivrig da jeg brukte den, men likevel... Og saa spiste jeg ekstra sink, det gjoer jeg enda. Det har jeg ogsaa gjort foer graviditeten, skal visst bedre klimaet i slimhinnene i livmoren, eller noe saant, kan vaere mangel paa sink som gjoer at noen spirer ikke fester seg sier noen. Saa disse to tingene har jeg gjort, og meg bekjent er jeg like gravid enda. 15+2 naa og har ny UL om 5 uker, spent da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå