Oliver-født-i-26-uke Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Ser det er mange som tester positivt tidlig og ofte mange dager før IKM. Jeg testet meg i morres og da fikk jeg negativ test, har IKM på søndag...kan jeg da regne denne testen som sikkert? Er så rart for jeg har symtomer som jeg hadde ved mine to tidligere svangerskap og noe sier meg at jeg er gravid. Noen andre som testet negativt noen dager før IKM og positivtpå IKM dagen eller etter?? Sitter her og er såååå deprimert, kan noen fortelle meg at det fortsatt er lys i tunnelen=)
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Hei,Carmen:) Behold troen litt til da! Det er mange som går både 1,2 og 3 uker etter ikm uten å teste positivt for så å få positiv test:) Kommer ikke TR så er håpet er der;)) Slapp av og gjør noe moro i mellomtida:) Lykke til og ha en flott dag!!
Oliver-født-i-26-uke Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2008 Takk for positiv tilbakemelding=)
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 ps:hadde selv ikm i går,4 negative billigtester ,masse symptomer og fortsatt ingenTR. Vi er mange som har spennende dager;)) Her er vi gravide alle sammen til det motsatte er bevist;))hihi
Oliver-født-i-26-uke Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2008 ja la oss håpe det og vi krysser fingre og banker i bordet over og under=))) Dett er faktisk til å bli litt gal av...men vi holder ut og støtter opp hverandre til det motsatte er bevist=) Masse lykke til, håper vi sammen kan juble over noe så etterlengtet som en liten spire! Har du barn far før?
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Jepp,høres ut som en god plan:)) Har en snill og vilter gutt på 5 år. Så skulle det ikke bli flere barn på meg så er jeg likevel velsignet!!Han er så god at jeg kunne spie han opp;)) _Selv vil han ikke ha en bror/søster for han vil ha mamma for seg selv,sier han da;))) ___Søtnosen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå