Gå til innhold

Noen fra øvre Romerike her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 26 år som flyttet hit for to år siden med samboer og vår nydlige sønn (nå 2,5 år)

Men desværre kjenner jeg ingen her,hadde hvert hyggelig om det var flere rundt i områdene her som ville bli kjent med meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor i Eidsvoll jeg da..

Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Jeg bor på øvre Romerike, nærmere bestemt Eidsvoll kommune.

Skrevet

Morsomt...bor nesten på grensa til Eidsvoll jeg;-) Jeg er 26 uker imorgen...dere da, jenter?

Skrevet

Jeg er 16 fullgåtte uker idag:)

Skrevet

Nannestad uke 19 her.

Skrevet

jeg er 17+3 uker på vei,Har termin 5 juli..Bor på Dal

Skrevet

Hei. Vi kan vel kalde oss naboen til Eidsvoll,bor ikke langt unna. Jeg er gravid i 4 mnd og vi har også en sønn fra før. Han er tre år:) Jeg går hjemme,og sønnen er i bhg litt nå og da. Lyst til å møtes kanskje? Er 26 år forresten. Håper dere trives :)

Skrevet

nabo?? ja hadde hvert hyggelig og blitt kjent med noen i nærheten:)

Skrevet

Ja,vi bor like i nærheten av Eisvoll. Kan like så godt handle på butikker der som å reise til Vormsund:) Hadde vært koselig å treffes,og ikke minst barna:) Hvor langt var du på vei med nr to?

Skrevet

Jeg er 17+3 uker på vei,har termin i juli..Enn du??

Skrevet

Vi kunne jo treffes alle vi som bor i omein. Tenkte på hun som skrev øverst angående sønnen egentlig. Skrev bak feil innlegg. Men det gjør ingen ting. Vi er nok mange i nærheten som gjerne vil møtes:) Hadde jo vært veldig koselig. Er ikke langt til der du bor heller:)

Skrevet

He he det er meg det.kom nær anonym knappen så jeg..

Skrevet

Jeg bor ikke langt unna deg. Er gravid med nr to. og første mann er en gutt på tre år :) Møtes?

Skrevet

Så bra:) Da ble det rett da:) Hi hi. Jobber du eller?

Skrevet

Hadde hvert kjempe koselig med ett treff da:) Som sagt så kjenner jeg ingen her,er opprinnelig fra oslo..

Skrevet

Kan se ut som vi er ganske mange faktisk :) Koselig da.

Skrevet

Hadde regnet med en eller noe så kjempe koslig at det er fler:)

Skrevet

"melder" deg gjerne inn i vennnegjengen her ;) Vi er gange mange på samme alder som faktisk er gravide her vi bor. Så vi har masse å dele:) Samboeren min er her i fra,men jeg er også født i oslo,men bodd meste parten av livet på sørumsand. Til jeg traff min kjære og havnet her i Fenstad :) Har du bil? Er vel bare ti min med buss. Kunne jo tatt en kafe tur?

Skrevet

Går det ann å skrive post eller noe her inne som ingen andre ser? Så kunne du jo fått mobil nr mitt?

Skrevet

Da har jeg svart :) Har ikke gjort det før,så håper jeg fikk det til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...