skalha1t etter3.pp Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 vart kjempe glad på hennes vegne,men nå fikk jo jeg bare mer lyst da... hun har en sønn som bare er ett par måner gamlere enn mi døtter. håper eg kommer fort etter henne..
blirjegsnartmamma Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Fikk vite det samme om ei vennine av meg.. Ei som sa for 6 mnd siden at hun ikke ville ha, de var litt i veien liksom.. Og nå er hun gravid! Hun har hatt en fryktelig tøff start da. Og jeg er så misunnelig! Får skikkelig dårlig samvittighet a det, for jeg klarer ikke helt å glede meg på hennes vegne - tenker bare at jeg også vil. For et fryktelig menneske jeg må være - føles hvertfall sånn!
Nerak 2x pp Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 du er ikke helt aleine om å ikke helt å klare å glede seg over andres svangerskap........
dame81 Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 hei hehe dere er ikke alene om det. jeg har fått vite at 3 venninder og 2 av kusinene mine er gravid. hun ene har termin i februar. så jeg går hele tiden og kjenner på magen hennes og kjenner spark.
blirjegsnartmamma Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 man føler seg jo slem likevel.. Vi jobber sammen, og jeg hadde allerede bestemt meg for å si opp før vi fikk nyheten.. Og nå tenker jeg at det kanskje er bra, da slipper jeg se det hver dag, hvis det ikke skulle klaffe for meg. Uff, at det går ann.. Det er jo et nytt lite menneske, uansett hvem som bærer det frem!
skalha1t etter3.pp Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2008 vi får håpe atte det skjer me oss oxo snart jenter...vi krysser fingrer og tær:) Er ikkje lenge til vi er inne på 1.tri:)
dame81 Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 hehe håper ikke det nei. vi har nå prøvd i 22pp og jeg skulle hatt tr i går men enda ikke kommet. hmmm skal kjøpe test etterpå. håper tr ikke kommer på en god stund:)
isi* med liten januar spire!! Skrevet 25. januar 2008 #8 Skrevet 25. januar 2008 Jeg også har fått vite at to av mine venninner er gravide. Etter de ikke har vært de ivrigste når folk rundt oss har fått barn. Da er det bare halv sure og sarkastiske kommentarer. å nå venterbegge to i sommer.... Uff er misunnelig men hadde vært gøy viss det bare komflere babyer.Venner det. Det er gøy. Har el nå og ikke blitt noe kos her påflere dager grunnet mange ting. HYL!!! jaja bedre lykke neste mnd. Å maase masse lykke til til deg dame81. Håper viiirkelig det klaffer for dere nå!!! vi har bare holdt på i ett halvt år så jeg kan vel ikke klage... Lykke til allesammen!!
dame81 Skrevet 25. januar 2008 #9 Skrevet 25. januar 2008 hei isi. takk for det skulle hatt tr i går men ingenting enda. fortsatt håp. hehe:) lykke til du oxo:)
isi* med liten januar spire!! Skrevet 25. januar 2008 #10 Skrevet 25. januar 2008 hihi var inne å sneik påprofilen din. så får virkelig håpe at lille datteren din får en liten bror eller søster. Vi begynner å bli litt utolmodige (enda vi i grunn ike har noen grunn til det) ang at vi er på jakt etter bolig nå og hva skal vi tenke på. Å så føler spes jeg at vi er så unge så vi har ikke sagt til noen at vi er prøvere. Føler på meg at mai en mnd av en eller annen grunn... MASSE lykke til i allefall!!!
håpet omden lille... Skrevet 25. januar 2008 #11 Skrevet 25. januar 2008 hei alle sammen Jeg har i løpet av de siste dagene fått vite at to av mine svigerinner, en lillesøster og TRE av mine nærmeste venninner er GRAVIDE!!! Den eneste graviditeten jeg virkelig ble glad for er min llille søster!s ( jeg har mast på henne om at hun skal sette i gang med prøvingen, i og med at jeg har slitt en del-og det klaffet 1 pp) og en av svigerinnene mine har prøvdd i 2,5 år, hun andre har et barn fra før av så det er ok men ikke etterlengtet.De andre jævlige kjerringer har hele tiden sagt "oh, graviditet og barn er ikke noe for oss", men så blir de gravide!!! Nå fikk jeg vite at hun ene venninna har prøvdd i 3 år(å ikke sagt noe til meg), vanninne nr 2 har prøvdd i 1,5 år (heller ikke sagt noe til meg), vanninne nr 3 har sluttet på piller for 2 år siden ( visste heller ikke det!!). Så kan dere forestille der hvor lei meg jeg ble, først over sviket av venninnene mine - alle løy til meg Og tenkå holde ut med å ikke si noe når de visste at jeg slet sånn, og at alle er gravide nå. Jeg ønsker dem lykke til men jeg klarrer sannelig ikke å glede meg på dems vegne,etter at snnheten kom frem. PS: De samme venninnene frarådet meg om å bli gravid, jeg hadde liksom så god tid, og jeg vet at hun ene ble glad når jeg hadde MA for ett år siden, hennes komentar var "ja, ja jeg giftet meg før deg, så jeg synes at jeg skal ha barn Først". Dere tenker sikkert at jeg har noen rare venninner, og det kan nok stemme!! Klem fra en ikke gravid, med bare gravide rundt meg!!
Nerak 2x pp Skrevet 25. januar 2008 #12 Skrevet 25. januar 2008 ......... (stum)................................. Har også noen merkelige venninner, men tror det der tar kaka..........
villemo* Skrevet 25. januar 2008 #13 Skrevet 25. januar 2008 Jeg har 6! venninner som er gravide eller akkurat har født jeg...(Tror det er en skikkelig babyboom i 2008) Jeg hadde MA i oktober, og har fortsatt vanskelig for å være sammen med noen av de. Ikke at jeg ikke unner de det, men det var fryktelig tøft for meg med MAen jeg hadde. Det skulle liksom vært meg... Men nå er vi igang og prøver igjen da. Håper det blir min tur igjen snart. Syns ikke det er rart vi som prøver syns det er vanskelig. Det burde andre forstå...
PrettyPink Skrevet 25. januar 2008 #14 Skrevet 25. januar 2008 Skjønner dere veldig godt. Mens vi prøvde fikk jeg vite at min beste vennine hadde blitt gravid. De hadde to og hadde ingen planere om flere. Men ups... så ble hun gravid igjen. Barnet er nå født, en nydelig jente. Og alt dette har skjedd mens vi prøde. To andre rundt meg har også blitt gravide den siste tiden. Jeg hadde MA i sluten av november og prøver hver mend. Merker det er vanskelig å forholde seg til de gravide rundt meg. Blir liksom irritert på meg selv på en måte....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå