Gå til innhold

God morgen alle dere blomsterpiker der ute:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her på kjøkkenet mo alene og nyter stillheten:-)

Har sovet godt i natt og føler meg uthvilt (!!!)

Avisen har ikke kommet ennå, så lesingen foregår på nett:-)

Har blandet ferdig halvannen literen min med rensevæske og er godt igang:-)

Tok en halv dagsdose i går ettermiddag/kveld, og synes jammen jeg kan kjenne det på magen allerede!! Er ikke så oppblåst i magen som jeg pleier, og det er jo fantastisk:-) Om det er ren innbilning så funker jammen det og:-)

I dag har jeg fri og tenkte å holde på litt hjemme....siden jeg føler meg uthvilt:-)

Om ikke det blåser og regner for kraftig ute, tror jeg jammen det blir en deilig trilletur også:-)

Ønsker hver og en av dere en strålende fin helg og håper den blir som dere drømmer om:-)

Vi sees kanskje her inne:-9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen til deg og alle andre!

Jeg er alene med minstesnupp i helgen. Maud-mannen er på jobbtur, storebror hos faren sin og lillebror skal lånes bort til mormor og bestefar. Håper snuppa er grei slik at jeg kan ordne litt på rommet til storebror. Han ville jo ha en lilla vegg på rommet sitt og da må tilbehøret matche selvfølgelig. Litt maling på noen skuffer og bokser, noen nye puter osv. Da blir han sikkert glad :-D

Skrevet

Håper du har hatt en fin dag :)

Minstemann og jeg trillet på tur til jobben for å hilse på. Koselig å se mange av de "gamle" igjen. Men nesten halvparten har sluttet...og nye har kommet til.

Og når jeg skulle sjekke posthylla....så hadde de fjernet meg :(

Det synes jeg er skikkelig dårlig gjort.....hmmm...de trodde at jeg ikke kom tilbake?! Det har jeg aldri sagt noe om...de antok det bare.....

Jeg har permisjon til oktober...da har jeg vært hjemme i 2 år. Det er selvfølgelig uvisst hvilken stillingsbrøk jeg skal tilbake til,det er det legene som avgjør hva som er fornuftig.Og det er jo ikke sikkert at det å jobbe i hjemmesykepleien er det smarteste pga stress.

MEN jeg må da få bestemme meg og søke om overflytting osv....

Uff...godt jeg fikk gått av meg litt rare tanker og følelser på vei hjem :))

Skrevet

Heisann, lenge sia sist! Er desverre ikkje heilt oppdatert om alt so skjer her inne no, men forstår det slik at du føler deg bedre, og det er jo det viktigaste, så håpe det fortsetter slik! Eg har prøvd å bli litt uavhengig av dataen, men det gikk litt for langt so no skal eg prøve å skjerpe meg å bli litt flinkare her....ja ja sånn kan det gå! Håpe alt står bra til med vesla, som nok er blitt ganske så stor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...