Gå til innhold

farge hår når man er øygravid?????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei dere...jeg bare lurte på en ting...vet noen hvordan det er med farging av håret nå,eller striping...har termin 10/2 og skal egentlig til frisøren å ta hettestriper...de sier at d ikke r noe farlig så lenge det ikke går i hode bunnen...noen som vet noe????

vil ikke risekere noe:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei , æ har farga hår m forste barn , å d skjede ikke n skader , igår prata m jormora om akkutar d,å ho sa at farging permanent påvirker ikke fostere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du vært på en øde øy der du ble gravid??? Derfor utrykket "ØYGRAVID"? Unnskyld måtte bare jeg... He.he! Tåler en spøk regner jeg med:)

neida det skal ikke være farlig å farge/stripe håret mens man er gravid.

er jo litt viktig å ta vare på seg selv og piffe seg opp under en graviditet også, man føler seg jo ikke alltid på topp da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg har farget håret mange ganger igjennom graviditetet min, har oxo fått det stripet i desember og nå for en uke siden, og det er ikke farlig og er høygravid nå og ikke noe skjedde alt er fint her gitt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det er farlig å gjøre det når du er gravid, men dere må være oppmerksomme på at håret oppfører seg vistnok helt annerledes etter fødsel, om man tar permanent eller farger håret rett etterpå vil det ikke oppføre seg på samme måte som nå.. så gjør det før fødselen er mitt tips, istedet for å gjøre det rett etterpå hvertfall. - godt å fikse litt på seg selv :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...