Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare litt sympati fra en som har det på samme måte.. Snork tilbake

Skrevet

Samme her. Tar henne opp i senga vår, jeg da. Da hender det hun sovner igjen, mens andre ganger er det ingen bønn - da må vi opp.

Skrevet

Hjelp... ser en skremmende tendens her også, de siste ukene... han våkner tidligere og tidligere. Før sov han til halv ni, så ble det åtte, halv åtte, sju, halv sju, og de siste dagene har han vært lys våken halv seks... MEN, jeg tar ham konsekvent aldri opp av senga før tidligst kvart på sju... :-)

Skrevet

Den lille her i huset våknet tidlig för men det var ikke aktuelt å stå opp, jeg ammer, skifter bleie og lar han pludre litt for seg selv mens han ligger i dobbeltsenga med meg.

Slår ikke på lyset heller. Han bruker å bli trött etterhvert og sovner eller jeg må bysse han hvis han er veldig urolig.

Han er strax 6 mnd og nå sover vi til 9.30-10.00.

Jeg var bestemt hele tiden og så langt har det gått bra.

Skrevet

Jenta mi på 7 mnd har også begynt å våkne tidlig den siste mnd. Før sov hun til ca 0700, nå våkner hun 0500-0530.

Vi samsover da, så hun ligger og leker i senga, helst skal hun leke med ansiktet mitt og håret, men jeg gjemmer meg langt under dyna og dormer..:) Når kl er seks står vi opp til pappan som tar henne før han drar på jobb, så kan jeg sove videre litt til :)

Skrevet

Hvis en bare lar de ligge og de skriker hva gjør dere da?

Skrevet

Det har begynt sånn her også den siste uken.... jeg har puttet i smokken (og holdt den der :-) og så sovner hun igjen etterhvert..... Jeg gir meg ikke, og tar henne IKKE i senga før 06.30, da begynner dagen vår.

(merker selvfølgelig forskjell på sultenskrik og uttålmodig skrik, hun får alltid tilbud om pupp først)

Skrevet

legge bebyen en time seinere på kvelden? Leste det i Karin Naphaus bok

Skrevet

Har prøvd :-) er ikke snakk om, hun er STUPtrøtt og jeg klarer ikke å få henne til å være våken. Vi får se hvordan det går i natt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...