Mage Mi Sa Jo Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 ike det at jeg engetlig vil påstå at jeg erdet men i dag er jeg tydeligvis det. god morgen foresten fraennoget trøtt dame med en vekkeklokke som ringte en time før den skulle i dag.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 hehe, joda! Morgenfugl og morgenfugl, men dagen begynte tydeligvis nå for kråken min.... God morgen til deg og=) Må være deilig å våkne til en klokke og ikke en kråke;)
Mage Mi Sa Jo Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2008 joa men lille min har nå holdt oss våkneed hyl i nat og som ellers. så det å ikke få ligge den timen lengre får meg til å føle meg en smule snytt for søvn jeg kanskje kunne hatt. men men nå erdetbare en halv time til jeg må på jobben. såsitter her å ser etter noe spennende å lese i mens. lilleramp sover igjen, får se hvordan det blir å vekke han nå etterpå. da har han sikkert noe lurt i bleia sånn i detvi må ut døra da.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Hehe, du får ha en fin dag på jobben da=) Jeg skal heldigvis bare sløvepå sofaen og se god morgen Norge=P
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 I vår familie så er faktisk jeg det eneste A-menneske, så her sitter jeg i ro og fred, mens alle de andre sover ennå:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå