Gå til innhold

Noen som er våkne her??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff er bare såååå trøtt men lillemann på 9 uker bare gråter ov vill ikke sove!! Han har kolikk også så dette går utover nattesøvnen vår! Får vell ca 2 t nattesøvn fortiden!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Har spilt poker siden 23.. :P

Nærmer seg finalebordet snart :)

 

Digg med ekstra penger :)

 

Får håpe kolikken går fort over, er slitsomt når det står på.

Sender en klem :)

Skrevet

Småen har økedøgn så det går litt i ett her, men nå har han sovnet endelig, så hopper i køyen jeg og og håper på et par timer før han er sulten igjen, hehe...

Skrevet

Kjenner meg igjen der.. 30 minutters søvn på 3 døgn ol. i 4 mnd.

 

Det ingen fortalte meg før etterpå er at barn med kolikk ofte har enten :

Melkeproteinallergi,

Reflux,

Eller "låsninger" i rygg/nakke.

 

 

Etter lang tid viste det seg at gutten vår slet med alle disse tre.

Ikke rart han skrek stakkars.

 

Har du prøvd f.eks å kutte ut melkeprodukter fra kostholdet ditt om du ammer?

 

En annen ting dere kan prøve er kiropraktor.

 

Og dere kan gi babymasasje, Weleda har en god olje til å smøre på magen til babyen i sirkler, det kan hjelpe litt.

 

Forsøk å skifte på å trøste han, om en av dere legger seg tidlig så har den andre han frem til 02/03 ca, så kan man bytte.

Lurt om den som da har babyen tar han med til en del av huset hvor man ikke forstyrrer de andre så mye. Evt. triller en tur.

 

Masse lykke til..

 

Husk å be venner og familie om hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...