Gå til innhold

Hmmm.. Kronprinsessen avlyser pga sykdom??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke gravid igjen, vel? Hun har jo til stadig uttrykt ønske om mange barn! Og nå avlyser kronp'en også...

bare spekulerer fordi jeg kjeder meg. Venter på at maskinen er ferdig lasta....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurte på det samme.... sto i årshoroskopet i hjemmet at de skulle få en til i år;) ikke at jeg tror ubetinget på horoskoper da;)

Skrevet

Leste noe i avisa om at kronprinsen var uttalt at det er slikt som skjer med barn både på skole og barnehage. Så er vel gjerne bare vanlig omgangssjuke / influensa e.l.?

Skrevet

Sånn er det å være kjendis. Må avlyse en eneste happening pga magesjau og vips så har "se&hør-Norge" gjort henne gravid. Eller gud forby hvis hun skulle glemme å holde inne magen et sekund: I ALLEFALL gravid.

Skrevet

Er det noe å arrestere oss "troende" for da??

De to andre gangene jeg har hatt mistanke har det stemt!!

Selv om jeg ser den dårlige holdningen hennes på hvert eneste bilde av henne! Har ikke noe med magen å gjøre alene.

Gravide har en egen..skal vi si.... glød??

Skrevet

Hva mener du med "troende"? At dere tror hun er gravid eller at dere kan "se"/være framsynte?

Skrevet

Nei, men da kan vi allefall si -Yes, vi visste det.

TENK om noen er gravide UTEN at vi fant det ut?! :P

Skrevet

MONSTER: at man kan tro og synse så mye man vil uten å bli halshugget for det?

Er dette virkelig noe som kan provosere deg anbefaler jeg at du ber om en henvisning til en hormonterapeut..

Skrevet

jeg lurte bare på hva du mente med troende...kunne jo hende du var sannsynt på det her med graviditet, det er jo de som faktisk ER det.

Har ikke halshugget noen, heldigvis, jeg vet ikke hvem av oss som lar seg provosere mest, jeg...

Skrevet

hehe var det første som slo meg også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...