Go`mamma`n... Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 er bare så ufattelig morsom..... :-D Håper programmet er like bra:-)
ScaryMama Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Jeg hater den reklamen! Kunne vært morsomt hvis den var realistisk, men hvem tror virkelig at det er "bagel"? Og hvorfor er begge feilene matvarer? Det er ikke slike feil folk pleier å ha...
Ladybug~N&E Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 enig! jeg gleder meg og mååå få det med meg. elsker syngeprogram. da gauler jeg med og koser meg skikkelig;)
Go`mamma`n... Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2008 Tror det ganske vanlig at folk synger feil på sanger........
ScaryMama Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Selvfølgelig er det vanlig... Men hvem forveksler "baby" med bagel? Realistiske feil er morsommere;)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 KOzy K og Nikolai: Begge feil matvarer?? I de jeg har hørt synger de: "Have you ever seen Lorraine" (et navn) ("Have you ever seen the rain") "Last night I dreamt of sombreros" (hatter?) ("Last night I dreamt of San Pedro) "All that she wants, is another bagel" (mat) ("All that she wants, is another baby") "Islands in between" (ikke mat??) ("Islands in the stream") Hvilken andre enn den m bagelen er m mat da?? Noen jeg ikke har hørt??
ScaryMama Skrevet 25. januar 2008 #8 Skrevet 25. januar 2008 Jeg har bare hørt bagel og sombreros (tenkte da på potetgullet).
ScaryMama Skrevet 25. januar 2008 #9 Skrevet 25. januar 2008 Syns forøvrig at islands in between er en realistisk feil, så hadde jeg fått med med den så hadde reklamen vært mindre irriterende (kanskje).
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 25. januar 2008 #10 Skrevet 25. januar 2008 Ahhh da er jeg m Tenkte ikke på de jeg...hmm...nå fikk jeg lyst på sånne...grr..he he
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 25. januar 2008 #11 Skrevet 25. januar 2008 he he Den m Lorraine er jo og litt realistisk da.... Men d er egentlig utrolig hva folk synger feil på sanger...hvis man hører litt etter av og til kan man få seg en bra latterkrampe...synes igrunnen d er mest morsomt når folk lager sine egne tekster som de faktisk tror er riktige!!
ScaryMama Skrevet 25. januar 2008 #12 Skrevet 25. januar 2008 Lillesøsteren min har en del sånne, og det er morsomt. Hun trodde at bad boys bad boys var bad boots bad boots... Kan bare ikke tenke meg at noen kan forveksle baby, som blir sunget hele tiden i sanger og er en klisje, med bagel... Det irriterer meg ass!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå