Prosjekt_baby84 Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Jeg lurer på om det er noen her som opplevde mareritt i begynnelsen av svangerskapet. Jeg har hørt at dette kan være vanlig.. Jeg hadde tidenes verste mareritt i natt, og jeg har et sinnsykt søytbehov for tiden. Er i utgangspunktet ikke en godtemoms, så det er ikke likt meg. Jeg testet for et pas dager siden, den var negativ, men jeg er ikke helt overbevist...
Sikkertforgammel Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Hehe, har mareritt HELE tiden jeg!! Har det hver gang jeg er gravid. Har spes ekle drømmer om tenner, at de faller ut, smuldrer opp osv...
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Shiiit den der har jeg og hatt....flere ganger...Men ja,jeg har mareritt hver bidige natt.Noen netter våkner jeg,andre klarer jeg bare ikke sovne(som nå) og andre sover jeg helt igjennom selv med mareritt.... Du blir vant til det...
gullegget Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Du kan kjøpe noe som heter krom på helsekosten. Det hjelper meg:) Hvis du mangler dette mineralet, så kan man få søtsug. Det er ikke farlig å ta. Jeg spiser kålrot og gulrøtter når jeg blir litt sugen på noe godt. De er ganske søte. Huff, drømmer.. Er sliten i hode på morran når jeg våkner:) I mitt første svangerskap hadde jeg ett mareritt om at jeg måtte føde på kjøpesenteret, jeg ble ikke kvitt det.. Føde avdelingen var der. Store glassvinduer, med bare lette gardiner, og folk kunne bare komme inn hvis de ville. Turte nesten ikke dra på kjøpesenter på slutten.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Jeg har noen elleville drømmer i svangerskapet (hadde det i forrige også!), og veldig mye mareritt! Søtbehovet meldte seg når kvalmen begynte å roe seg den siste uka, så kommer vel til å ete på meg noen kg i løpet av kort tid ja :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå