Gjest Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Noen som har vært på Malta??Tenkt oss dit i juni,babyen blir da ca7 mnd??Noen tips..??
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Billig og hyggelige folk. Ellers er det et lite koselig feriested. Overbefolka, stygge byer (med unntak av Valletta), mye trafikk, dårlig med badestrender, karaokebarer og engelske turister på hvert gatehjørne, ganske skuffende shoppingtilbud. Har vært der en gang, skal aldri tilbake.
Bippe77 Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 jeg likte malta jeg... ikke typisk sydenturisme liksom... En tur ut til Gozo er å anbefale! Vi var på rebusløp med firehjulinger der ute og det var kjempegøy! Var lagt opp for et firma da, men fikk sett masse av øya.. fantastisk pent! Malta skal også by på mye bra dykking, jeg tok et prøvedykk å fikk se sand... hi hi, men er man erfaren dykker så be instendig om å bli tatt med til de aller beste stedene... de skal visst være veldig bra! Vi bodde på et fantasitsk bra hotel også... med spa og et stort basseng.. helt nede ved vannet... Masse god mat også.. så gled dere!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har vært på Malta, men det er en del år siden (2001) og det var uten barn. Vi likte oss godt på Malta. Ikke typisk "charter-syden", en del å se hvis man reiser rundt. Ulempen med små barn er at det ikke er strender på den delen av øya vi var på. Flotte klippestrender, men det er jo ikke så barnevennlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå