<3 Beibi i magen <3 Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 hei.. eg e i uke 11 + 5 dager, og kvalmen kjenner eg ikke så mye til, men nå har eg bjunt å spy opp maten jeg spiser!!! er de normalt?? bare lurer litt siden eg ikke jor de tidligere... Takk for alle svar!!!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Ja, det er normalt. Spis lite og ofte. Lykke til:-)
<3 Beibi i magen <3 Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2008 oki.. takk håper de hjelper:)
Supertea Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Salt mat (f.eks. popcorn) og tørr kjeks kan også hjelpe. Personlig hadde jeg dessuten god erfaring med syrlig frukt, som klementiner og druer.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Jeg har levd i 3,5 mndr på grønne epler og cola. Eneste jeg ikke spydde av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå