selfangerkjerringa Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Minstejenta mi har så løs mage, i hele sitt liv har hun vel hatt en eller to skikkelige kabler antar jeg. Hun har ikke diare, det er mer mousse-konsistens. Men hvordan endre kosten hennes så det blir litt mer fasthet på det som kommer ut? Og har det egentlig noe å si om det er sånn? Bortsett fra at det lett kommer ut av bleien da
selfangerkjerringa Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2008 Ja det er sant. Blåbærsyltetøy kan jeg jo prøve - og kanskje skogsbæryoghurt?
ScaryMama Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Hipp har også fruktpure som inneholder blåbær. Her har jeg gitt blåbærsaft når han har hatt løs mage.
Huldretuss Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Hvor gammel er hun? Bæsjer hun ofte? Her var løs mage (ikke diare) melkeallergi.
selfangerkjerringa Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2008 Hun er snart 13mnd. Hun har ikke fått melk i det hele tatt, kun begynt med yoghurt de siste par dagene. Ellers ble hun fullammet til hun var 6mnd, så begynte vi så smått med mat, og gikk over til mme når hun var 10mnd (full puppenekt, snufs...). Hun har ikke diare altså, men stort sett alltid løs mage.
blittmamma07 Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 banan er bindende. men den konsistensen du har er jo super, da slipper du forstoppelse og magevondt.
selfangerkjerringa Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. januar 2008 godt poeng, blittmamma. Syns bare det kanskje begynte å bli på tide å få kabler når man er passert ett år... hehe... men hun har omtrent aldri hatt forstoppelse i hele sitt liv, magen fungerer kjempefint. Får mageknip av nan, men hipp går bra. Mer banan kan jeg nesten ikke gi, hun får en hel banan nesten annehver dag, er kjempeglad i det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå