Gå til innhold

hjeeelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så sinnsykt vondt i magen! Fikk det i natt!! kjennes ut som kniver i magen som kommer i sånne bølger, med kvalme! trudde jeg skulle spy men gjorde ikke det da! klarte ikke gå på jobben, lå våken i hele natt og idag og bare hatt helt SINNSYKT vondt!! hmm, håper ikke det er noe galt:s skal ikke teste før 31 Jan...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sen EL kanskje?

Skrevet

så sen? trur du det? det gjør så vondt at tårene renner liksom:S

Skrevet

Hmm....kanskje ikke EL da..

Jeg kjente aldri EL men vet andre kjenner det godt.Men skal ikke være så vondt da.

Er du i dårlig form ellers da?

Skrevet

i følge mine regninger har jeg hatt EL, skal teske 31 og det er jo ikke lenge til! ikke dårlig form ellers, bare magen som klikker:S

Skrevet

Hmm...kanskje sjekke det hvis det ikke gir seg da.

Skrevet

ringer i morgen om jeg ikke er bedre!! men hvis jeg skulle vært gravid så kommer vel ikke symptomene sååå fort?

Skrevet

Skal ikke ha smerter hvis man er gravid...noen som snakker om festesmerter,men det kjente ikke jeg noe til....tror det er litt oppskrytt.

Skrevet

hehe, ikke vet jeg! men men... vi får se hvordan det går:D tusen takk for svar:)

Skrevet

Lykke til hvertfall!!!og god bedring.

Håper du sitter med en positiv test om en uke:-)

Skrevet

Ja lykke til!!! Får håpe det er festesmerter og at det fester seg skikkelig pga alle smertene da =) Jeg fikk veeeldig mens smerter en uke før jeg eggentlig skulle ha ikm. Det var tr men sykeste smertene jeg noen gang har hatt... måtte være hjemme fra jobb jeg å, låg kun på sofaen og ventet på bedre tider (å jeg pleier aldri ha slike mens smerte!!)... Ikke alltid like lett og skjønne seg på disse kroppene våre.

LYKKE TIL i allefall!

Skrevet

Hei vennen

Sist jeg ble gravid hadde jeg forferdelige smerter 10 dager før IKM, jeg skjønnte ikke hva det var og ingen smertestillende hjalp Det viste seg at jeg var gravid:)) Så la oss håpe at det kan være en lille spire som prøver å feste seg. PS: jeg hadde de verste smertene utover kvelden og på natta.

Klem

Skrevet

Tusen takk for svar! GLAD for at jeg har dere! føler meg bedre nå, kommer bare sånne "sug" av og til, hvis dere skjønner!! :D Får håpe det er noe positivt som skjer der nede:D Masse lykke til, til dere også! klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...