Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt el-tester, og hadde svak strek i går, så da tenkte jeg at el kom i morgen(fredag) som det sto på babyverden.no.. vi hadde sex i går for å ha større sjans til å bli gravid, og nå i kvell blør jeg litt.

fester egget seg så raskt?! eller kan det være at jeg har mellomblødning pga at det ikke er lenge sidn jeg sluttet med p-ring? hjelp meg!! vil ikke bli for overbegeistra...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som oftest er ikke eggløsningstesten positiv hvis det bare er en svak strek, Strekene må være like sterke eller teststreken sterkere enn kontrollstreken for at den er positiv. Kan være at det skiller seg fra type til type, men som oftest er det sånn på de man må tolke streker på. Jeg ville testet noen dager til var jeg deg.

Ang blødning så er det noen som har en liten blødning ved eggløsning. Noen sier det at da er man ekstra fruktbar, men jeg vet ikke helt om det er tilfelle.

Skrevet

ok. takk for svar:)

redd for å få falske forhåpninger også!

men visst jeg får blødning pga el, er det også litt rart! iom at det ikke ga utslag i det hele tatt i dag..

jeg sluttet med p-ring og fikk mensen4 dager etter, så kanskje jeg kan ha fått el rett etter mensen?

blir bare spekulasjoner dette, men det er vel bare å fortsette å prøve da..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...