Turid Laila Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Jeg vet ikke om vi kommer. Det er så mye greier med bilen nå :s Venter på deler og vet ikke om jeg har noen mulighet for å dra noe sted i morgen. Utrolig kjipt!!!
Patetica fåkksi Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Jeg er i Oslo i hele morgen jeg...
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Så vi blir hele 5 stykker i morgen? Hmmm, kanskje vi skal gå et annet sted enn Glass da? Bare møtes der og se hva vi kommer frem til, siden service og slikt ikke akkurat er eksepsjonelt der:p For vi trenger jo ikke allverdens med plass når vi er så få!?
Turid Laila Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. januar 2008 Tror ikke jeg kommer, men sender melding til deg tillab om vi kommer likevel. Skal vicky dit? litt sent å ringe eller sende melding nå
Turid Laila Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. januar 2008 Oki Men dere får kose dere masse, og jeg håper virkelig den drittbilen virker igjen snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå