*gullungen med okt spire* Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 kan jeg ha hatt en feste blødning??når kommer den i tillfelle har hatt en rar blødning nå i 3 dager..i dag har det nesten ikke hvert noe har egentlig ikm i dag!!!men testet positiv svakt på mandagen...kan den ha hvert feil??vill noen svare meg??i dag var jeg så kvalm at jeg kastet opp 2 ganger..
*gullungen med okt spire* Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 24. januar 2008 ingen som vet dytter litt på denne jeg håper på svar..klem
Babyønske �� Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Egget fester seg 6-8 dager etter eggløsning. Og det er vel så forskjellige meninger når en festeblødning evt kommer. Noen sier når det fester seg, og noen sier når man skulle hatt mensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå