hund&barn@fullrulle Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Jeg har en nakkeskade etter en yrkesskade, et spark mot nakken faktisk... Har slitt masse, men var hos legen "for sent" etter hva forsikringsselskapet mener da... Noen andre med sånne skader, forsikringssak o.l som vil dele erfaringer med meg? Gjerne på PM.
Sognerosa Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Sambo fikk nakkeslengskade i en bilulykke i romjula 2001. Han valgte å gå til sak mot forsikringsselskapet til den andre bilkjøreren. Ulykken fvar nemlig ikke sambo sin feil. Først nå har forsikringsselskapet begynt å gi seg. Nå er d håp for å få erstatning for tapt arb.inntekt. En slik sak kan ta veldig lang tid, men d er forhåpentligvis vert d.
hund&barn@fullrulle Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2008 MEN fikk han smerter med en gang etter ulykken og var til legen da, eller kom symptomene mer snikende?
* 5 om dagen * Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 hei. Jeg har vært igjenom det du skriver om her. Men kan jeg legge deg til, så kan jeg sende deg en pm i morra,for nå har jeg vondt i hodet, og hadde tenkt å legge meg.... Vil gjerne svare deg serru, men ikke her, håper du forstår...
Sognerosa Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Det begynte med at han hadde vondt i en arm noen dager etter ulykken. Det tok ganske lang tid før legen fant ut at det var nakkesleggskade han hadde. Det var nærver fra nakken og ned i armen som gjorde at hann hadde vondt i armen til å begynne med.
hund&barn@fullrulle Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. januar 2008 Det skjønner jeg godt. Har vondt i hodet og armene selv og skal legge meg. Ser frem til å høre fra deg
hund&barn@fullrulle Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. januar 2008 Ja, jeg sliter med armene selv.... Om han kunne tenkte seg å fortelle mer så skriv gjerne en pm så kan han få mail. Nå legger jeg meg som sagt
* 5 om dagen * Skrevet 24. januar 2008 #8 Skrevet 24. januar 2008 flott....da skriver jeg til deg i morra, har lagt deg til, for jeg er så forferdelig dårlig på å huske navn/nick...hehe...
Miss L å di Skrevet 25. januar 2008 #10 Skrevet 25. januar 2008 jeg ble kjørt til sykehus rett etter bilulykken som gav meg nakkeskade.... heldigvis. Har vel fått til sammen 40-50.000 kr i erstatning over alle årene til sammen. Meld deg inn i trafikkskaddes forbund, så får du gratis advokathjelp. Gull verdt!
ToPrinsesser<3 Skrevet 25. januar 2008 #11 Skrevet 25. januar 2008 Du må ihvertfall ikke gi deg mot forsikringsselskapet. Lurer på om det er 10 år som er foreldelsesfrist, men ta kontakt med en advokat, om du ikke allerede har gjort det. Lykke til!
hund&barn@fullrulle Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 25. januar 2008 Har advokat ja, og er ikke trafikkskadd... Men er i nakkeslengforeningen da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå