Mor til 3 søte små:) Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 ...i bank? Kan jeg få spørre hva dere tjener?
snartmammapåny Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Der jeg jobber ligger lønningene til kunderådgiverne stort sett mellom 300 000 og 400 000, alt etter hvor lenge de har vært i banken, fullmakter og størrelsen på portoføljen til den enkelte. Så kommer relevant utdanning også inn som en vurderingsfaktor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå