Gå til innhold

Sparkebukse/pysjamas

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke så erfaren på området. Syns enkelte sparkebukser og pysjeer ser så like ut, hva er hovedforskjellen? har alle sparkebukser føtter og skal pysjer være med eller uten føtter? håper noen av dere damer kan svare!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både nattdresser og sparkebukser kan være både med og uten føtter. Forskjellen er kanskje at nattdresser er i et litt tynnere stoff. Jeg vil absolutt anbefale nattdresser med føtter. Sparkebukser er som oftest mer praktiske i forhold til bleieskift, med trykknapper for å åpne opp og nå tak i bleien. Nattdresser har ofte knapper eller glidelås fra litt ned på lårene og opp.

Skrevet

og jeg anbefaler nattdresser uten føtter :) Grunnen til det er at dersom nattdressene med fot er litt for store, så havner ofte begge beina til babyen i en fot... (vanskelig å forklare- skjønte du det? :)) De uten føtter på, er det ofte strikk på beina, og da holder de seg på plass. Jeg brukte sokker på sønnen vår i tillegg.

Skrevet

Anbefaler nattdrakter med føtter, de uten føtter sklir lett opp. Kan selvsagt bruke sokker da, men blir ofte et nakent område likevel.

Trodde forresten at alle sparkebukser hadde føtter?? Brukte ikke særlig mye sparkebukse med førstemann, syntes de var upraktiske ved bleieskift, greiere med bare strømpebukse og bukse.

Men det var bare min smak, da:-)

Hovedforskjellen på sp.bukse og nattdrakt er vel som sagt stoffet, pluss motivet kanskje. Du ser forskjellen etterhvert.

Skrevet

Elsker pysjamaser med føtter på!

den første tiden brukte jeg mye klær med føtter da det er veldig praktisk og behagelig for barnet.

Det finnes både med og uten føtter når det gjelder sparkebukser og pysjamaser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...