Gå til innhold

Skjerp dere "alle"........................................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Veronica,Victor&EnLiteNiMagen! har fått sin samboer hjem, har fått en forklaring fra han og da er det selvfølgelig opp til henne om hva hun skal gjøre videre med den saken.

Dere oppfører dere som en gjeng med hauker, klar til å kaste dere over byttet. Der e gjør ikke annet enn å helle malurt i begeret.

Hele j.vla dagen har det vært etterlysning etter hva som skjer , oppdater oss, osv. Dere er jo værre enn et jævla se og hør.......

La nu de for guds skyld få fred til å ordne opp i sine egne ting uten at en haug med diverse kjerringer, unge og gamle, skal komme med mer eller mindre meningsløse meninger.

Regner med at de er så voksne at de klarer å ordne opp i ting selv.

Til Veronica,Victor&EnLiteNiMagen! ta vare på deg selv så ordner ting seg. Bry deg om hva du mener og ikke hva alle de andre måtte mene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eeehhhh!!! hun spør jo hva andre ville gjort i en slik situasjon...Og hva man mener, så da mener jeg det er opp til henne å si stopp om ting tar litt av.

Skrevet

...og jeg mener at dere får la den stakkars damen få ro og fred. Det er min mening, men selvfølgelig er det selvfølgelig opp til hver og en av dere.......

Skrevet

Da må jo du si det til henne hva du synest hun skal gjøre i og med at du bekymere deg for dette.

Skrevet

Pia 79 osv er ikke bekymret for henne, er nok mer bekymret for enkelte av dere andre

Men for all del fortsett bare du og de andre....

Skrevet

Vel, Veronica,Victor&EnLiteNiMagen! skrev bl.a dette:

"Vet ikke hvordan jeg bør reagere jeg?

Bare overse det eller bekymre meg og tenke på dette?"

Og om hun burde sjekke litt rundt saken... Hun spør og om "hva hadde dere gjort?" Hun spurte og om hva andre her inne syntes hun burde gjøre. Klart at folk svarer på hva de selv ville gjort i en slik situasjon. Det er jo det dette forumet er til for.

Hun er såklart voksen nok til å avgjøre selv om hun syns forklaringa til mannen sin er god nok, men hun ville jo ha synspunkter på hva andre mener, ellers hadde hun vel aldri skrevet innlegget??

Skrevet

Det er selvfølgelig riktig, men se på tråden hun startet så er det halvparten av svarene som omhandler hva skjer, hold oss oppdatert osv..... Totalt unødvendig mas

Skrevet

KJære vene!

noen med hormoner i dag, ja. Hvorfor gidder du å lese de kommentarene hvis det plager deg sånn.?

Har du tenkt på at Veronica KANSKJE liker all oppmerksomheten og føler at noen bryr seg om henne og det som skjer.

Jeg har vært kjempebekymret for henne, og håper virkelig det går bra.

Hadde hun ikke likt all oppmerksomheten rundt dette hadde hun nok ikke skrevet innlegget til å begynne med og hadde hun blitt lei hadde hun sikkert sagt at alt var greit og avsluttet innlegget.

Det må være plagsomt å irritere seg over sånne ting som du gjør. Finnes det ikke nok bekymring i verden?

Skrevet

Du tar feil; er ikke hormonell

Du tar feil; det er ikke plagsomt for meg og jeg irriterer meg ikke over det men synes det er helt unødvendig at 15-25 innlegg i en tråd handler om akkurat det samme; hørt noe, hva skjer, hold oss oppdatert osv.

Men som sagt gjør akkurat hva dere vil, har sagt min mening og med dette svaret anser jeg meg ferdig med denne diskusjon.

Men nok en gang; gjør for all del hva dere vil.....

Skrevet

Ja, jeg så det.

Ville egentlig ikke svare på det innlegget, har holdt meg siden det kom inn i morrest, men måtte tilslutt si meninga mi, fordi både jeg og mannen min reagerte veldig på "unnskyldninga" til samboern til Veronica. Synes det er en merkelig grunn for å ikke komme hjem...

Men har skrevet at hun kjenner mannen sin, og må ta sin egen avgjørelse i denne saken.

Men jeg ser helt klart meningen din med at folk maser unødvendig mye etter oppdatering eller svar... Det er ikke nødvendig, folk kommer med svar når de er klare eller vil det selv.

Skrevet

Klarte ikke å la være, måtte bare telle, og jeg fant bare 11 innlegg som gikk på det du klager over, nemlig spørsmål etter oppdatering og hvordan det gikk! :P

Så der overdrev du litt, gitt! :)

Skrevet

Hun skrev da hva som skjedde og spurte faktisk igjen om flere råd. Regner med hun hadde sagt ifra selv hvis hun ikke ville fortelle mer!! Så hva er ditt problem? kanskje du som burde slutte å bry deg??

Skrevet

"Regner med at de er så voksne at de klarer å ordne opp i ting selv."

Burde du kanskje følge ditt egent råd nå? ;o)

Synes dette blir å motsi seg selv en smule...?

Skrevet

Var egentlig ferdig med å kommentere¨men "min lille alv" provoserer meg.

Få opp øynene dine så ser du at jeg mener at man må la henne få fred og ikke mase om oppdatering i tide og utide, som du selv skriver; regner med hun hadde sagt ifra hvis hun ikke vill fortelle mer- tror og hun hadde sagt ifra NÅR hun hadde mer å fortelle.

Og hvis det bare var 11 innlegg med "mas" om hvordan ting går så er det i mine øyne 10 for meget.

Det kan godt være at jeg selv ville ha gitt henne råd, men når 10 andre har gitt henne det samme rådet som jeg muligens vill ha gjort så hadde jeg ikke giddet å være den ellevte som sier det samme, men det om du vil det så værsågod.

Siden du spør om hva som er mitt problem, så er svaret; Det er ingen ting som er mitt problem men jeg velger å bruke min mulighet til å mene noe, og i dette tilfellet så mener jeg at enkelte "er vel masete". Så " min lille alv" ikke tillegg meg problemer jeg ikke har.

God natt

Skrevet

Lompa 75! Jeg regner fortsatt med at de er så voksne at de klarer å ordne opp seg imellom selv, og hvis du mener at det å reagere på folks mas her inne er å motsi meg selv, så deg om det. Det er ikke Henne jeg gir råd, men alle dere andre.....

Skrevet

he he ...ja jøss. God natt ja =)

Skrevet

Jeg tenkte det samme som deg, virker som folk har litt lite å bry seg med, kaster seg på en slik tråd og mener og synes... Forkastelig egentlit, nå spurte hun riktignok om råd, men personlig ville jeg aldri lagt ut noe slikt på internett... Sier som deg: SKJERP DERE!!!

Skrevet

Ooii...

tusen takk for at du bryr deg nummer fem på vei :-), men dette var min egen feil..

Spurte hva andre hadde gjort og regnet egentlig med å få litt forsjellige svar også.

Jeg stoler på samboeren min.

Visste ikke at han hadde vært hjemme hos en annen venn før han dro hjemmover, så jeg trodde han hadde ligget i bilen i 7 timer og det var jo litt feil.

Uansett hadde han ikke klart å lyve for meg. Han er elendig til å lyve.

Skulle kanskje ikke lagt ut innlegg i det heletatt men var veldig redd etter å ha ringt både sykehus og kamerater.

Håper saken kan avsluttes nå:-)

Skrevet

Folk kastet seg nok på tråden for å vise at de bryr seg, og for å dytte den opp igjen.. Tror Veronica ser dette :)

Skrevet

nummer fem på vei :-)

Jeg tolker det som om du snakker _for_ henne, at hun ikke klarer å si ifra selv. Da motsier du deg selv.

Det du oppfatter som mas har nok de fleste oppfattet som en bønn om hjelp. Hun gjentar jo flere ganger at hun vil gjerne ha andres synspunkter. Det at folk ber om oppdatering er nok kun for å dytte opp tråden, og at de bryr seg om hvordan det går med henne.

Vi tolker ikke alltid ting likt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...