Tommage♀♂ Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Vet det har vært oppe før, men... Jeg har en del når det gjelder klesvask. Klærne må ikke henges opp på vrangsiden, jeg må alltid vrenge dem først om de er feil vei. Må riste dem før de henges opp, og når de skal brettes må de ristes og brettes sirlig uten rukker. Når sambo eller svigermor har brettet klærne må jeg gjøre det om igjen! Klarer ikke ålegge rukkete klær i skapet Må skylle glasset for jeg har vann i, selv om det er rent Må skjære hele skiver (brød, agurk osv) Kan ikke brukes om de ikke er hele Noen flere?
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Har hatt før, men er kvitt de nå.. -sjekke konfyr tusen ganger -døra like ofte -sette på blinklyset på bilen så det "matcher" blinkinga til bilen foran, like så med viskerene.. ble ofte et problem ja.. sikkert mye mer, som jeg ikke kommer på i farta. Men som sagt, they are gone!
milla84 Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Hehe. jeg skyller også glasset før jeg har vann i, selv om det er rent. Egentlig lite vits men .
Pheona Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Jeg må ta av strekkoder på lightere. Selv om de ikke er mine.. kan dere tenke frustrasjonen når strekkodene er trykt på ?!?!?!
silhah og emilie Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 skylle glasset pusse tenner så ofte som mulig ha på springen når jeg er på do jeg måå være ren hele tiden, vasker hendene ofte takler ikke hår på kroppen..barberer alt hver gang jeg er i dusjen spise av skallet på eplet før resten spise rundt gulrota åså spise det innerste å det er så mye rart
cherry coke Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 Jeg teller trappetrinn sjekker låste dører, kaffetrkter og komfyr x antall ganger skyller glasset før jeg skal ha vann i det.
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #7 Skrevet 24. januar 2008 Jeg teller. Kjøper jeg frukt,telles de og de må være partall;-)
Dailis Skrevet 24. januar 2008 #8 Skrevet 24. januar 2008 Oi, det er masse. Jeg teller alt mulig. Og må skape system i feks nummerrekker. Som bilskilt. Jeg må ha ting symetrisk.feks helst kjøre over like mangekumlokk med begge sidene av bilene, og like store strekniner med skygger på begge sider. (Samme med hvor jeg tråkker.) Ellers føles det skjevt og veldig ubehagelig. Mange gåting i det hele tatt, hehe. Og hånkler må brettes på en helt bestemt måte, og ligge i rekkefølge. Feks annenhver av to farger eller ensfarget. Ikke så nøye med de andre klærne.... Liker ikke å tråkke på streker.
Sognerosa Skrevet 24. januar 2008 #9 Skrevet 24. januar 2008 Bilder som henger skjevt må rettes på. Til og med andre steder enn hjemme...
ano`num *17.03.10* Skrevet 24. januar 2008 #10 Skrevet 24. januar 2008 Jeg har faktisk akkurat det samme som HI. Klærne i skapet må helst ligge kant i kant. Hvertfall slik at en ser godt alle plaggene i bunken. Handklær må brettes på en bestemt måte. Med helt jevne kanter. Vasken må være ren! Kan aldri ta av meg den ene sokken uten å ta av meg den andre. Føles forskjellig ut etterpå..... Liker heller ikke å bruke samme sokkene to ganger. (Må jeg ta dem av i løpet av dagen av en eller annen grunn, henter jeg meg nye så sant jeg har anledning.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå