Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Har holdt på litt med den de siste dagene, og selv om det gjør vondt så er det litt godt også (iallefall etterpå). Det er nesten det eneste jeg kan gjøre for gutten min, å lage en fin hjemmeside og gjøre mitt for at han ikke skal glemmes. Det er min store frykt, at folk glemmer han. At ingen "tar han med", at de glemmer at jeg har en gutt som skulle vært så og så gammel.. Ta en titt hvis dere vil da! www.engelenmikael.piczo.com Klem fra
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 utrolig flott side, dette har du brukt mye tid på! fantastisk! Jeg må bare kondolere til deg og dine... det var en flott gutt:)
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 måtte grine litt eg,men so er eg eit "sippe menneske" frå før.. Berre spør sambo;-)
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 så fint du har laget:) du skriver flott.... jeg begynner å grine..... kjempe fin gutt!!
Ladybug~N&E Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 jeg har sett den før. orker desverre ikke kikke på den igjen. det gjør for vondt. jeg griner så at det føles ut som om jeg holder på å miste en lunge. seriøst. men det er en flott side og jeg skal love deg at ingen noen gang vil glemme mikael. det kommer du aldri til å la dem gjøre. han har tross alt vært her på denne jorda, vært til, og satt sine spor dypt inne i hjertet til alle rundt han. gleder og sorger. gleder over den tida han fikk være til, sorger for akkurat det samme. en nydelig liten tass som desverre fikk være hos dere så altfor kort tid. jeg husker ihvertfall...... ønsker dere lykke til med enda en baby;) storebror i himmelen er nok stolt!
giggsi Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 Fin side! sitter og stortuter jeg nå.Du har opplevd mitt store mareritt. Vi var nær ved å miste vår lille skatt for tre mnd siden,og det var grusomt.Håper dere tar godt vare på hverandre.
liten mus Skrevet 24. januar 2008 #7 Skrevet 24. januar 2008 En helt utrolig flott gutt. Jeg er så glad for at han valgte dere som sine foreldre. Bedre kunne han ikke få det. Fantastisk minneside. Føler så utrolig med dere. Tårene triller. Sender varme klemmer til dere.
Ladybug~N&E Skrevet 24. januar 2008 #8 Skrevet 24. januar 2008 uff.. jeg måtte jo kikke alikevel da.... og nå stortuter jeg!!1 jeg får så vondt i hjertet mitt når jeg tenker på den lille nydelig gutten og dere foreldrene, familien hans som måtte gå igjennom dette... det er urettferdig at noen av disse små ikke får være..... jeg føler så utrolig mye med dere og alle andre som har opplevd det samme.... og håper jeg slipper det samme.. nå får dere unnskylde meg... nå skal jeg opp og gi sønnen min et tårevått suss på kinnet.
Jannamor Skrevet 24. januar 2008 #9 Skrevet 24. januar 2008 Herlighet hvor sterk du er!!!!!! Jeg hadde liksom sagt til meg selv at jeg ikke skulle se på sånne sider, nå mens jeg var gravd, men det måtte jeg bare. Beundrer virkelig din styrke. Er du gravid nå? Får jeg stille deg et spørsmål? Hvor langt på vei, var du på det UL bilde du har lagt ut?
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 24. januar 2008 #10 Skrevet 24. januar 2008 Nydelig side Kondolerer så mye.. Ble så rørt..sitter her og tørker tårer..men så ble jeg glad over at han har så flotte foreldre som gjør sånt for han og var der for han fra begynnelse til slutt. Kjempeflott gutt<3 Stor klem fra
Sikkertforgammel Skrevet 24. januar 2008 #11 Skrevet 24. januar 2008 Nå har jeg og sett siden deres... (Grein meg gjennom alt, utenom sidene om døden og begravelsen, det klarte jeg bare ikke å lese om...) Nydelig side og nydelig gutt... Føler så med dere i sorgen... Vil aldri glemme lille Mikael... Klem,
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 24. januar 2008 #12 Skrevet 24. januar 2008 Kjære Lillegull.. Jeg kommer aldri til å glemme lille Mikael og deres historie. Har vært inne på siden hans mange ganger tidligere, den er kjempefin! Var innom igjen nå og leste minne ordene og jeg sitter å gråter nå... Lille elsklingen deres var en nydelig og utrolig sterk liten gutt. Syntes du er så flink som lager en så fin side og klarer å sette ord på følelsene deres. Sender dere mange klemmer og lover deg at jeg aldri kommer til å glemme Mikael. Det var noe med han som sitter igjen hos meg og jeg tenker på han med jevne mellomrom... klem
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 24. januar 2008 Jannamor: UL-bildet av Mikael er fra den ordinære ultralyden, da var jeg 19 uker på vei. Sammenligner det bildet med UL-bilder av de andre to, og der ser jeg store forskjeller. Størstemann og jenta i magen er veldig like på bildene, mens Mikael er helt annerledes.. Det var vel hans ting det, han skulle være annerledes han! Men skjønn likevel. Jeg ser ikke en syk og misdannet gutt med masse ledninger og "hjelpeting" på seg, jeg ser bare min vakre lille gutt. Og for oss som kjente han ble han utrolig vakker, han var en god gutt som kjempet så tappert for å få være her. Men ubarmhjertigheten rammet han likevel.. Takk for fine ord, det betyr mye å få vist han fram! Klem
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 24. januar 2008 Og ja, jeg er gravid! 24 uker på vei! =)
Jannamor Skrevet 24. januar 2008 #15 Skrevet 24. januar 2008 Jeg synes han var vakker. Min storesøster har leppe, kjeve ganespalte, så jeg synes barn som har det det er vakre og spesielle. Jeg så ingen ledninger, bare et nydelig barn og fantastiske foreldre, fylt med kjærlighet. Så koselig med en baby i magen, og en jente og. Litt stas og få begge kjønn? Ja, jeg tenkte på det samme når jeg så det UL bilde, tenkte at det kanskje var sånn 10 uker på vei e.l, men så leste jeg jo at du ikke fant det ut før i uke 14, så da måtte jeg spørre. Jeg kan jo ingenting om sånt. Det er ikke lett og være spesiell, men det er de spesielle man husker best Du kan se min lille på profilen min. Det var i mitt hode 12+0 men legen mente det var 12 +4 men men. samme det.
dame81 Skrevet 24. januar 2008 #16 Skrevet 24. januar 2008 hei jeg har vært inne og sett på siden din og det var en kjempe fin side. du har vært kjempe flink med den siden.jeg sitter her og tenker hvor fælt det må være. jeg sitter og gråter. uff jeg kondolerer masse. stor klem fra meg:)
Saltlakris Skrevet 25. januar 2008 #17 Skrevet 25. januar 2008 En vakker side om en nydelig liten gutt. Tårene triller. Føler med dere.
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #18 Skrevet 26. januar 2008 Huff, det virker jo nesten som jeg vil at dere skal sitte her og grine da.. Det er ikke det jeg vil, men mammaer har behov for å vise frem sine søte små ikke sant? Mitt behov for å vise verden Mikael er like stort som behovet for å vise verden mine levende barn. Mikael har akkurat like stor plass i hjertet mitt som de andre to.. Håper dere skjønner at jeg ikke er ute etter å plage dere.. Det kommer sikkert ikke frem av minnesiden hans, men det finnes lys i tunnelen. Det er flere gode enn vonde dager og stunder nå. Men de vonde er så altoppslukende når de kommer. Da greier jeg ikke være noe annet enn midt i sorgen. Men det går over igjen. Og jeg tenker for det meste på Mikael med glede, og ikke lenger med sorg og bitterhet. Våre liv går videre, og gjennom oss lever Mikael hver eneste dag sammen med oss. Han er veldig tilstedeværende hjemme hos oss, og jeg tror alrdi jeg klarer å slippe det. Utfordringen fremover ligger på å gjøre søsknene hans komfortable med å vokse opp med en bror for lite. Hvordan skal vi gjøre lillesøster kjent med Mikael? Vet det kommer til å gå greit, men tenker en del på dette.. Uansett, vi har kommet oss med hodet over vannet igjen. Av og til dupper vi under igjen en stund,men stort sett er vi oppe. Jeg snakker om Mikael hver eneste dag, og kommer aldri til å legge skjul på han overfor noen. Folk må bare takle å høre om han hvis det er naturlig å nevne han. Det er den eneste måten jeg kan leve livet mitt videre uten min elskede lille skatt. Klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå