2 søte småpiker Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Hvor mye betaler dere i skatt? Venninnen min går på overgangstønad, men søker etter heltidsjobb, Hun regner med å betale 19 %i skatt, er det realistisk? Synes det hørtes veldig lite ut?
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Er nok realistisk ja. Som alenemor så kan man velge og betale så lite, eller få igjen masse på skatten. Mamma fikk alltid igjen en hel haug husker jeg
Korse76♥ Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Det kommer jo helt an på hvor mye hun tjener det, og hvor mye lån osv hun har.Jeg har tabelltrekk og betaler mellom 20-25 % skatt pga lån osv.
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 er jo helt avhengig av hva slags lønnsnivå hun har, gjeld, formue etc. bør gå inn på altinn og bestille seg nytt skatekort så slipper hun ev restskatt. Eneste forskjellen på aleneforsørgere og andre er skatteklassen som vel utgjør ca 10 000 i året. Syntes det hørtes veldig lite ut, men som sagt, avh av mange faktorer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå