Hanne31 Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Dersom noen skal passe lillegutt, kan man da ikke lage mme på forhånd? Fant ut at Hipp ikke kan lages før men finnes det en måte å gjøre det på uten å pumpe eller at barnevakten må drive og styre med det? Synes det kommer så lite når jeg pumper meg så må jo bruke to dager for å få til ett måltid, he-he. Derfor hadde det vært greit med mme.
livetimammasmage Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 bare å koke opp vann det og bland ut mme og sett det i kjøleskapet slik at det er bare å varme det opp igjen, står at man helst ikke skal gjøre det, men en gang har ikke noe å si, det er snakk om over lengre tid.
Hanne31 Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2008 Ok.Får øve på å ta flaske i første omgang for han gjør ikke det enda heller, så det er bare å "trene". Hadde vært godt med noen timer fri snart.
_Mita_<3 Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 El du kan kjøpe ferdig blandet:) Det gjorde jeg hvis noen skulle passe han:)
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 24. januar 2008 #5 Skrevet 24. januar 2008 Du kan lage klart flasker med kokt vann, og små bokser med pulver for en flaske.. Sp kan barnevakten varme opp vannet i mikro eller vannbad og tilsette pulveret i boksen.. =)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 Støtter meg til dette! Sørg for å ha kokt vann, så varmer h*n vannet uten tut og heller i pulveret selv, rister og ev. kjøler litt ned hvis nødvendig... Ta en gjennomgang med barnevakten, mange rare feil man kan gjøre på noe som virker så enkelt!
Hanne31 Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. januar 2008 Takk for tips. Da prøver vi det når behovet melder seg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå