Gå til innhold

Babyklister? gode erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet noen med erfaring? Tror jeg har litt kort lutealfase nemlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. hørt at man må snakke med legen om dette jeg?

Men ser du bare ahr hatt 2 pp, så tror ikke du får noe enda.. Vi prøvd i over 13pp, og fikk ikke tilbud om hjelp før 13pp, men da satt jo babyen alt så :P

Skrevet

første barnet var med IVF da hadde vi prøvd i åver 2 år..

Noen andre som vet???

Skrevet

Jeg hadde ingen effekt av det.

Skrevet

Isig har du vært å målt hormonene dine hos legen?? Tenker mest på progesteron...Det kan han da ikke nekte deg!!Hvis man har for kort luteal fase trenger man seff ikke vente ett år for å få sjekket dette!!!

Hormonene har utrolig mye å si for hvordan syklusen arter seg, først og fremst er det progesteronet som skal ta over etter østrogenet har gjort sin jobb men er det for lite progesteron tror kroppen at du nærmer deg menstruasjon for tidlig og da øker feil hormoner på feil tid...innviklede saker som du kan lese mer om på www.pernille.info..:)

Babyklister kan ikke gjøre noe for deg hvis du har defekt lutealfase men det kan wild yam gjøre, det er naturlig progesteron som kan hjelpe deg med lenger lutealfase, hørte noe nytt idag, inne på bli gravid, pyridoksin altså b6 vitaminer kan også forlenge en for kort lutealfase og til slutt akupunktur og homeopatmedisin spesielt tilpasset til deg...

Babyklister optimerer bare forholdene for en baby der inne..altså fikser blodtilstrømning og slikt inn til livmoren...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...