Gå til innhold

Tusen takk for svar Sash og Griffalo.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble noe beroligget. Vet at jeg kanskje er overdrevet bekymret men blir jo veldig redd når jeg leser at 8 av 10 fostre skades og får alvorlige misdannelser når moren smittes med røde hunder under de 3 el 4 første månedene av graviditeten. Føles så ille når man selv skulle ha årsaket dette..Kjenner at jeg blir litt bitter på helsesøsteren også som ikke informerte meg om at jeg tross vaksinen i -91 burde testet det hos legen før graviditeten, trodde dette hørte til deres ansvar men det gjør kanskje ikke det.Synes egentlig det kunne vært mer opplysning om dette slik at det blir allment kjent for det kan jo finnes flere enn meg som tatt for gitt at "er man vaksinert så er det ikke noe mer å tenke på". Eller kanskje det er det og det bare er jeg som ikke har fulgt med. Tror i alle fall jeg er uheldig for tror de fleste i min alder har antistoffer pga vaksine...Er takknemlig for alle svar fra alle som har erfaring eller vet noe mer om dette. Føler virkelig med deg Sash men det er jo bra at de skal ta fostervannsprøve da. Er toxoplasmoseprøve obligatorisk el måtte du be om det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...