Ruttitutt :-) Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Har fått så vondt i korsryggen, begynte i går. Og synes jeg har noen veldig milde nesten takvise smerter i magen.... Så er ganske bekymret nå. Håper at legen forstår meg og sender meg på ul i morgen, da er jeg 6+6. Kan jeg se hjertet slå da, eller er det for tidlig?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Hjertet begynner vel å slå i uke 6 eller 7,så du kan være heldig.Kommer vl litt an på utviklingen. Vi var på UL i uke 9 og da så i bare en klump men med et blinkende hjerte.
Ruttitutt :-) Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2008 Jeg trodde det begynte å slå i midten av uke 5 jeg...? Men da bare sporadisk, og så jevnt etterhvert. Derfor jeg lurer på hva sjansen er for at detslåt jevnt så vi ser det nå.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 Jeg har vært på innvendig UL i begge mine svangerskap i uke 6 og fått se hjertet slå begge gangene så det burde du kunne :-)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Jeg har vært på ul 6+4 og så da IKKE et hjerte slå. Men snuppa er nå 2 år så det var ingen ting galt :-)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Hjertet bruker som regel å begynne å slå i midten/slutten av uke 5 ja, men det kan jo hende at du har kommet litt kortere enn hva du tror, så min erfaring er det at det er større sjanse for å se noe etter uke 7+0 bare sånn for sikkerhets skyld! Men du kommer uansett til å se om det er et fosteranlegg og et foster der inne og størrelsen på den! Lykke lykke til!
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 Jeg så det slo når jeg var 6+1, så det er fullt mulig, men ikke stress dersom de ikke kan se det, siden det også er vanlig så tidlig...
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 25. januar 2008 #8 Skrevet 25. januar 2008 kan men ikke alltid,jeg fikk bekreftet hjerte slå når jeg var 6+2. lykke til!! få høre hvordan det gikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå