Gå til innhold

Kan jeg se hjertet slå da jeg er 6+6?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått så vondt i korsryggen, begynte i går. Og synes jeg har noen veldig milde nesten takvise smerter i magen.... Så er ganske bekymret nå. Håper at legen forstår meg og sender meg på ul i morgen, da er jeg 6+6. Kan jeg se hjertet slå da, eller er det for tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjertet begynner vel å slå i uke 6 eller 7,så du kan være heldig.Kommer vl litt an på utviklingen.

Vi var på UL i uke 9 og da så i bare en klump men med et blinkende hjerte.

Skrevet

Jeg trodde det begynte å slå i midten av uke 5 jeg...? Men da bare sporadisk, og så jevnt etterhvert. Derfor jeg lurer på hva sjansen er for at detslåt jevnt så vi ser det nå.

Skrevet

Jeg har vært på innvendig UL i begge mine svangerskap i uke 6 og fått se hjertet slå begge gangene så det burde du kunne :-)

Skrevet

Jeg har vært på ul 6+4 og så da IKKE et hjerte slå. Men snuppa er nå 2 år så det var ingen ting galt :-)

Skrevet

Hjertet bruker som regel å begynne å slå i midten/slutten av uke 5 ja, men det kan jo hende at du har kommet litt kortere enn hva du tror, så min erfaring er det at det er større sjanse for å se noe etter uke 7+0 bare sånn for sikkerhets skyld! :)

Men du kommer uansett til å se om det er et fosteranlegg og et foster der inne og størrelsen på den! :)

Lykke lykke til! :)

Skrevet

Jeg så det slo når jeg var 6+1, så det er fullt mulig, men ikke stress dersom de ikke kan se det, siden det også er vanlig så tidlig...

Skrevet

kan men ikke alltid,jeg fikk bekreftet hjerte slå når jeg var 6+2.

lykke til!! få høre hvordan det gikk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...