nurket4a Skrevet 24. januar 2008 #1 Skrevet 24. januar 2008 Holder på med lillegutt sin album... Men sliter med å finne klistermerker og stæsj for sidene med dåpen... Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette???
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Hei. Har faktisk sett at de har endel sånn "stæsj" på nille. Vet ikke om de har akkurat det du leter etter, men de har utrolig mye forskjellig. Har lyst til å prøve det selv også, men har liksom ikke hatt tid til å begynne... Men ser utrolig artig ut
*mamma*til*markus* Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Høres gøy ut, men kan noen fortelle åssen man gjør det? hehe
livetimammasmage Skrevet 24. januar 2008 #4 Skrevet 24. januar 2008 prøvd www.panduro.no ? Bare skriv inn dpå oppi søkefeltet, så kommer alt som har med dåp å gjøre. Og på www.scrapping.no har de liste over scrappebutikker på nett hvor du kan kjøpe alt som har med baby og scrapping å gjøre! Bare gå inn på siden der det står scrappebutikker Har kjøpt masse utstyr selv, men ikke fått startet enda, mangler blekk til fotoskriveren
nurket4a Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2008 Jeg har valgt å ikke legge så mye penger i det, for skal man gjøre det skikkelig så er det ganske dyrt... Jeg limer bildene i album, skriver tekst til og pynter med klistermerker o.l. som jeg finner... Du kan jo kjøpe bakgrunnsark, stempler, slike dingser for å presse ut papir i forskjellige figurer. Er mye som kan gjøres, bare å la fantasien spille fritt... Noen av nettbutikkene har ideer, ta en titt... Som det står oppfor scrapping.no finner du flere butikker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå